April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۵۷۹
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
ارتقا و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.

توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری موجب پیشرفت شرکت سنگ آهن می شود

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در جلسه اکوسیستم پژوهش و نوآوری شرکت که سه شنبه گذشته با حضور نمایندگان پژوهشکده فناوری‌های معدنکاری دانشگاه یزد، واحد تحقیق و توسعه شرکت، صندوق سرمایه گذاری CVC، خانه نخبگان بافق، مرکز کارآفرینی بافقی نو و … در محل دفتر CVC واقع در کارخانه نوآوری درخشان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: اعتقاد داریم که با همکاری و تعهد همه نوآوران و نخبگان می‌توانیم به اهداف مشترکمان در حوزه پژوهش و نوآوری دست‌یابیم.

وی افزود: نظرات و تجربیاتی که در این جلسه به اشتراک گذاشته شد، ارزشمند است و می‌تواند به بهبود فرآیند‌ها و تصمیم‌گیری‌های آینده کمک کند.

حمیدیان تصریح کرد: به طور حتم با تلاش مشترک و تبادل نظر مستمر، می‌توانیم اکوسیستم پژوهش و نوآوری شرکت را به سطح جدیدی ارتقا دهیم و نقش مؤثرتری در پیشرفت شرکت ایفا کنیم.

گفتنی است در این جلسه، نمایندگان مختلف اکوسیستم پژوهش و نوآوری شرکت، نظرات و تجربیات خود را در مورد چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکار‌های ارتقاء کیفیت بخش خود به اشتراک گذاشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: