May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۶۱۲
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
"بهترین کسب و کار برای مغازه چیست؟ معرفی مغازه های جدید و پرسود برای کسب و کار، پاسخ کارشناسی به سوالات چه مغازه ای باز کنم و مغازه چی بزنم"

معرفی بهترین کسب و کار برای مغازه

راه اندازی بهترین کسب و کار برای مغازه چه مزایایی دارد؟ بهترین مغازه برای مردان از روی چه معیارهای انتخاب می شود؟ دکتر میثم شکری ساز کارآفرین نخبه معتقد است که بسته به مکان، نوع مشتریان و سایر عوامل مانند رقابت در منطقه متفاوت می باشد. در ادامه به معرفی بهترین کسب و کارها برای مغازه خواهیم پرداخت:

1- فروشگاه غذایی: این کسب و کار برای مکان‌ هایی که در آنها جمعیت بسیاری تردد دارند و بازاریابی خوبی انجام می شود، بسیار مناسب است.

2- فروشگاه لباس: این کسب و کار برای مراکز خرید و مکان ‌هایی که تعداد زیادی از مردم در آنها تجمع دارند، مناسب است.

3- فروشگاه آرایشی و بهداشتی: با توجه به اینکه همه افراد به بهداشت و زیبایی اهمیت می ‌دهند، این کسب و کار در تمام مناطق پر رونق است.

4- فروشگاه کتاب: این کسب و کار برای مناطقی که دانشجویان و افرادی با سطح فرهنگی بالا زندگی می ‌کنند، مناسب است.

5- فروشگاه الکترونیکی: این کسب و کار برای شهرهای بزرگ و مراکز خرید مناسب است.

اعتقاد دکتر شکری ساز این است که انتخاب بهترین کسب و کار برای مغازه و موفقیت در این راستا به مدیریت مالی موثر نیاز دارد. ایشان باور دارند که برای موفقیت در هر کسب و کار، باید به بازاریابی خوب و خدمات بیشتر به مشتریان اهمیت داد. همچنین برای موفقیت در کسب و کار، باید به بازار هدف خود، تحلیل رقبا و تفکر خلاقانه، مکان و محل قرار گیری مغازه نیز توجه داشته باشید، چرا که این موارد در افزایش درآمد و سود تاثیر زیادی دارد.

پردرآمدترین شغل مغازه داری کدام است؟

دکتر شکری ساز اعتقاد دارد که انتخاب مغازه های جدید و پرسود برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار را دارند به یک هدف اصلی تبدیل شده است. پردرآمدترین شغل مغازه داری بسته به نوع کسب و کار، مکان و مشتریان متفاوت است. در کل از پرسودترین شغل ‌های مغازه داری که می ‌توانند درآمد بالا و پایداری را برای شما به ارمغان بیاورند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- فروشگاه غذایی: بازاریابی خوب و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان می ‌تواند درآمد بالایی برای شما به ارمغان بیاورد. می ‌توانید با ارائه محصولات با کیفیت و منحصر به فرد و همچنین خدماتی مانند پخت و پز ، رستوران و یا فست فود راه اندازی کنید.

2- فروشگاه لباس: فروش لباس ‌های برند و با کیفیت می‌ تواند درآمد بالایی را برای شما به ارمغان بیاورد. می‌ توانید با تمرکز بر روی فروش لباس ‌های رسمی، لباس‌ های ورزشی و یا لباس‌ های مد روز، فروشگاه لباس راه اندازی کنید.

3- فروشگاه الکترونیکی: این کسب و کار می ‌تواند به عنوان یکی از مغازه های جدید و پرسود شناخته شود که درآمد بسیار بالایی را به  دنبال خواهد داشت. می ‌توانید با فروش محصولات الکترونیکی مانند کامپیوتر، تلفن همراه، تبلت و یا دستگاه‌ های خانگی، فروشگاه الکترونیکی راه اندازی کنید.

4- فروشگاه جواهرات: به عنوان بهترین مغازه برای مردان، میتوان فروشگاه جواهرات را نام برد. فروش جواهرات و ساعت ‌های برند و با کیفیت می ‌تواند به شما درآمد بالایی را به ارمغان بیاورد.

5- فروشگاه لوازم خانگی: فروش لوازم خانگی برند و با کیفیت می ‌تواند به شما درآمد بالایی را به ارمغان بیاورد. برای راه اندازی یک مغازه پردرآمد، باید به بازاریابی خوب، مدیریت مالی موثر و خدمات بیشتر به مشتریان اهمیت داد.

برای آشنایی با شخصیت دکتر شکری ساز و کسب و کارهای تحت مدیریت ایشان لینک زیر را بررسی نمایید:

https://elearnpars.org/article/میثم-شکری-ساز

معرفی بهترین کسب و کار برای مغازه

بهترین مغازه برای مردان

انتخاب بهترین مغازه برای مردان با توجه به نیاز افراد منطقه مدنظر و بالا شهر یا پایین شهر بودن آن مکان متفاوت خواهد بود.

1- فروشگاه پوشاک مردانه: این کسب و کار به عنوان یکی از مغازه های جدید و پرسود شناخته می شود. در این خصوص می‌ توانید بر روی فروش لباس ‌های ورزشی، لباس ‌های رسمی و غیره تمرکز کنید.

2- آرایشگاه مردانه: مردان نیز به پوست و موی سالم و زیبا اهمیت می ‌دهند، بنابراین آرایشگاه مردانه می ‌تواند یکی از بهترین مغازه ‌هایی باشد که برای مردان مناسب خواهد بود.

3- فروشگاه لوازم الکترونیکی: بهترین کسب و کار برای مغازه می تواند فروشگاه لوازم الکترونیکی باشد. مردان اغلب علاقه ‌مند به دستگاه ‌های الکترونیکی هستند، بنابراین فروشگاه لوازم الکترونیکی می ‌تواند برای آنها جذاب باشد.

4- فروشگاه ورزشی: مردان برای حفظ سلامتی خود به ورزش علاقه دارند، بنابراین فروشگاه ورزشی می ‌تواند برای آنها گزینه ایده آلی باشد.

5- فروشگاه هدیه: اگر مغازه شما در منطقه ‌ای با تعداد زیادی از مردان هدف قرار دارد، فروشگاه هدیه می ‌تواند یک گزینه جذاب باشد. می ‌توانید بر روی هدایای شخصی و کاری تمرکز کنید. همچنین، می‌توانید با تحقیق در مورد نیازها و علایق مردان در منطقه خود، بهترین کسب و کار برای مغازه‌ ها را شناسایی کنید.

معرفی بهترین کسب و کار برای مغازه

چه مغازه ای باز کنم که سرمایه کم بخواد؟

چه مغازه ای باز کنم که نیاز به سرمایه کم داشته باشد؟ باز کردن یک مغازه با سرمایه کم ممکن است چالش برانگیز باشد، اما هنوز هم می‌توان با سرمایه کم یک مغازه با درآمد خوب راه اندازی کرد. مغازه ‌هایی که می ‌توان با سرمایه کم راه اندازی کرد عبارتند از:

1- فروشگاه آنلاین: به دنبال معرفی بهترین کسب و کار برای مغازه می توان فروشگاه آنلاین را نام برد. با توجه به رشد تجارت الکترونیکی، باز کردن یک فروشگاه آنلاین با سرمایه کم ممکن است، جذاب باشد. می‌ توانید با فروش محصولاتی مانند لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم جانبی موبایل و کالاهای دیگر درآمد کسب کنید.

2- خدمات خودرو: اگر به خودروها علاقه دارید، می‌ توانید با سرمایه کم در این زمینه فعالیت کنید. در این راستا می‌ توانید خدماتی مانند تعمیر و نگهداری خودروها، تعویض روغن، شستشوی خودرو و غیره ارائه دهید.

3- فروشگاه لوازم جانبی گوشی: در خصوص معرفی بهترین کسب و کار برای مغازه می توان به فروشگاه لوازم جانبی گوشی اشاره کرد. با توجه به استفاده گسترده از گوشی ‌های هوشمند، باز کردن یک فروشگاه لوازم جانبی گوشی با سرمایه کم می ‌تواند جذاب باشد. می‌ توانید لوازم جانبی مانند کیف و کاور گوشی، شارژر و کابل، هدفون و غیره را به فروش برسانید.

4- خدمات خانگی: می ‌توانید با ارائه خدماتی مانند تعمیر لوازم خانگی، خدمات تمیزکاری، خدمات گل آرایی و غیره با سرمایه کم در این زمینه فعالیت کنید.

5- فروشگاه آرایشی بهداشتی: با ارائه محصولات آرایشی بهداشتی مانند صابون، شامپو، کرم و غیره می ‌توانید با سرمایه کم در این زمینه فعالیت کنید.

معرفی بهترین کسب و کار برای مغازه

 پیشنهاد ویژه برای مغازه داری پردرآمد

اگر به دنبال بهترین کسب و کار برای مغازه هستید، می توانید پیشنهادات ویژه ای که در ادامه خواهیم گفت را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

-         طلا فروشی: در پاسخ به سوال مغازه چی بزنم؟ می توان طلا فروشی را در اولین وهله به شما پیشنهاد کرد. طلا یک کالای جهانی بوده و توجه قشر زیادی را به خود جلب کرده است. این کالا نقدشوندگی بالایی داشته و تایم کاری پایینی نسبت به سایر  کسب و کارها دارد.

-         آهن فروشی: شغل آهن فروشی به عنوان بهترین کسب و کار برای مغازه در اولویت انتخاب مردان قرار میگیرد. تمامی ساخت و سازها در گام اول به آهن نیاز دارند. آهن در صنایع تولیدی و تبدیلی از کاربرد بسیاری برخوردار می باشد.

-    مغازه کاشی و سرامیک: مغازه کاشی و سرامیک از مغازه های جدید و پرسود به شمار می رود. در صورتی که به دنبال راه اندازی مغازه با سود بیشتر هستید، می توانید مغازه کاشی و سرامیک را در اولویت خود قرار دهید. سرامیک و کاشی از مصالح پرمصرف در صنایع ساخت و ساز می باشند.

-    مغازه لوازم یدکی: در پایان از میان بهترین کسب و کار برای مغازه می خواهیم مغازه لوازم یدکی را معرفی کنیم. طبق آمارهای اخیر نیاز به قطعات یدکی روز به روز در حال افزایش می باشد. دلیل این امر به استهلاک و کارکرد سالانه محصولات مربوط است. تهیه و فروش لوازم یدکی با توجه به تقاضای بازار، سود بسیار خوبی را به دنبال دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: