کد خبر: ۴۰۰۷۲۸
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک سینا با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات خرد به جامعه هدف، سرآمد و شاخص در نظام بانکی محسوب می‌شود.

بانک سینا در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات خرد سرآمد است

مجتبی ذوالنوری خاطرنشان کرد: حمایت جدی بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان، حرکتی علمی و اقتصادی است که علاوه بر اشتغال‌زایی و تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان، باعث ایجاد درآمد‌های ارزی برای کشور شده و این امر نشانه توانمندی این بانک در اجرای سیاست‌های دولت در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.


وی اذعان داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید، یکی از مهم‌ترین اهداف بانک سینا، توانمندسازی و تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی است.


نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دیگر اقدامات حیاتی بانک سینا، پرداخت وام‌های خرد به مردم است که در جای خود باید از مدیریت این بانک و بنیاد مستضعفان تقدیر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: