April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۸۳۹
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
مریم رئوفی یکی از پرسابقه‌ترین نمایندگان فروش بیمه باران، با دریافت حکم به عنوان مدیر ارشد فروش منصوب شد.

رئوفی مدیر ارشد فروش بیمه باران شد

به نقل از روابط عمومی بیمه باران، رئوفی که از ابتدای تاسیس بیمه باران به عنوان یکی از کوشاترین اعضای شبکه فروش فعالیت می‌کند، به موجب این حکم به عنوان مدیر ارشد فروش انتخاب شد.

رئوفی با اشاره به اهمیت دریافت این حکم گفت: من از ابتدای تاسیس شرکت بیمه باران مفتخرانه در جلساتی که راهبرد‌ها و استراتژی‌های شرکت بنیان نهاده می‌شد حضور داشتم و تلاش می‌کردم، نقطه نظرات شبکه فروش را به مدیران ارشد شرکت بیمه باران منتقل کنم. اکنون در چهارمین سال فعالیت بیمه باران، هیچ لذتی برای‌ام بالاتر از این نیست که شاهد بالندگی و توسعه بازار آن باشم.

او در ادامه افزود: حضور و فعالیت در شبکه فروش بیمه باران برای من حکم کلاس درس را داشت که توانستم از دانش و تجربه اساتیدی مانند آقای رفیعی (مدیر دفتر هماهنگی منطقه‌ای فرتاک) بهره‌مند شوم و دانش خود را در زمینه فروش بیمه زندگی و حوزه مالی تعمیق کنم.

رئوفی تصریح کرد: با مسائل سخت و آسانی که در این مسیر پیش می‌آمد، می‌دانستم می‌توانم نگاه همه‌جانبه‌تری به مسائل بیاندازم و وسعت دید پیدا کنم. به همین علت همیشه از چالش‌ها استقبال کردم و تلاش کردم در هر تهدیدی فرصتی بیابم و بر نقاط مثبت متمرکز شوم.

او در ادامه با اشاره به فعالیت حرفه‌ای در حوزه فروش بیمه زندگی گفت: من طی سال‌ها تجربه به این باور رسیده‌ام که برای ورود به صنعت بیمه زندگی باید از جنس مردم بود و نگاه منفعت‌طلبانه و به اصطلاح کاسب‌مابانه نداشت. وقتی جنس دغدغه‌ها و خواسته‌هایت با مردم یکسان باشد، قطعا پلی از اعتماد میان مشتریان و فعالیتت ایجاد می‌کنی که می‌تواند پشتوانه حرفه‌ات شود.

مدیر ارشد فروش بیمه باران تصریح کرد: بنابراین اگر شخصی تصمیم بگیرد وارد این صنعت شود، باید ارتباط خود را با مردم تقویت کند. از سوی دیگر، همکاری با بیمه باران به سبب فراهم کردن بستر آموزش تخصصی، این مزیت بزرگ را دارد که به شما امکان می‌دهد به طور حرفه‌ای وارد حوزه فروش بیمه زندگی شوید و در ارائه خدمات مالی به مشتریان مهارت‌های کافی را بدست بیاورید.

رئوفی با اشاره به برنامه‌های آینده خود افزود: به طور قطع برنامه‌ها و راهبرد‌های منسجمی برای تقویت فعالیت‌های شبکه فروش خود دارم و با دریافت این حکم، عزم راسخ‌تری برای پیگیری این امور پیدا کردم. اکنون ضمن تقویت شبکه خود، همواره در تلاش خواهم بود تا آن‌ها را به سوی تعمیق دانش مالی سوق دهم تا بتوانند در جایگاه مشاور مالی امین، متخصص، معتمد و حرفه‌ای بدرخشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: