کد خبر: ۴۰۰۸۶۵
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
دادستان تهران گفت: خانمی که در یکی از خیابان‌های تهران اقدام به فحاشی و اهانت به مردم و همچنین تخریب خودروی یک شهروند کرده بود، به دستور دادستانی تهران بازداشت شد.

بازداشت خانم فحاش که اقدام به تخریب خودروی یک شهروند کرده بود

بر اساس اعلام رسانه قوه قضاییه در روز‌های اخیر، فیلمی از یک خانم موتور سوار، بدون رعایت حجاب شرعی، در فضای مجازی منتشر شده که در یکی از خیابان‌های تهران، اقدام به اهانت و فحاشی به مردم و تخریب خودروی یک شهروند می‌کند.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، در راستای صیانت دادستانی تهران از امنیت روانی جامعه و حقوق شهروندان، این فرد، در مدت زمانی کمتر از ۱۰ ساعت، با دستور قضائی شناسایی و بازداشت شد.

صالحی دادستان تهران گفت: احترام به امنیت روانی جامعه و حقوق شهروندی اشخاص، لازمه زیست جمعی در کلان‌شهری همچون تهران و وظیفه تک تک افراد بوده و قطعاً دادستانی در راستای تضمین این دو امر مهم، با هرگونه قانون‌شکنی، در چارچوب مقررات قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: