April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
صنعت و معدن در مسیر پیشرفت و توسعه
کد خبر: ۴۰۰۹۴۳
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
0
اردوی راهیان پیشرفت به ایستگاه البرز و گروه صنایع غذایی زر و تک ماکارون رسید، این مراسم به همت بانک صنعت و معدن با حضور خبرنگاران و مسئولین گروه صنایع غذایی زر و مدیر روابط عمومی بانک صنعت و معدن و مدیر بانک صنعت و معدن استان البرز برگزار شد.

از البرز تا دماوند با بانک صنعت و معدن

دکتر ترابی مدیر روابط عمومی بانک صنعت و معدن در جمع خبرنگاران و در بازدید از طرح های منتخب استان البرز ضمن اشاره به این مطلب که ابتکار رییس جمهوری و تاکید بر راه اندازی اردوی راهیان پیشرفت گام مهمی در ایجاد انگیزه و نشاط در تولیدکنندگان است، اظهار داشت: پیشرفت های زیادی در کشور مخصوصا در بخش تولید و رفع نیازهای جامعه حاصل شده و برگزاری این اردوها می تواند علاوه بر ارزش آفرینی برای شرکت های تولیدی، نقش مهمی نیز در انتقال این دستاوردها به مخاطبین در جامعه و افزایش روحیه امید و خودباوری داشته باشد.

 

دکتر محمدحسن ترابی مدیر روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن درحاشیه این بازدید گفت: برنامه‌ای که ما در قالب اردوی راهیان پیشرفت داشتیم به منظور هم تکریم از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در آستانه‌ هفته دولت بود. همچنین امیرحسین زند مدیر بانک صنعت و معدن در استان البرز نیز از حضور اصحاب رسانه در اردوی راهیان پیشرفت قدردانی کرد.

 

در ادامه خبرنگاران در جریان این بازدید از زبان مدیران میانی گروه صنایع غذایی زر با دستاوردهای این گروه همچون تامین ماده اولیه ساخت الکل، تامین نهاده‌های دامی و تک ماکارون همچنین حمایت‌های بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی-توسعه‌ای در زمینه تامین مالی پروژه های بزرگ و کوچک آشنا شدند.

 

 

مهدی مهدی‌آبادی مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت مجموعه زرنام با اشاره با نقش گروه صنایع غذایی زر در تامین الکل در دوره پاندمی کرونا گفت: یکی از محصولات ما ماده اولیه ساخت الکل هست که در صنعت دارو و بهداشت موردمصرف قرار می‌گیرد و تصدیق کننده‌ این موضوع است که در دوران کرونا ما هیچ کمبود الکلی در کشور نداشتیم و این اتفاق بخاطر این بود که گروه همه خطوط خود را برای تولید این ماده اولیه اختصاص داد و در واقع کل شرکت‌های تولید کننده الکل در این حوزه را تامین کرد.

 

علی نفری مدیرعامل مجموعه تک ماکارون در حاشیه بازدید خبرنگاران در قالب اردوی راهیان پیشرفت به نقش حمایتی بانک صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: همه‌ شرکت‌ها با کمک و تسهیلات بانک‌ها رونق می‌گیرند و ما نیز از ابتدای شروع کار با بانک‌ها رابطه‌ خیلی خوبی داشتیم و بانک صنعت و معدن را به عنوان یک شریک تجاری انتخاب کردیم. بانک صنعت و معدن نیز با تسهیلات به موقعی که در اختیار ما گذاشتند ما توانستیم از دو خطی که در سال هزار و سیصد و هفتاد و سه وارد ایران کردیم در حال حاضر علاوه بر این که ظرفیت تولید به هفتصد و پنجاه تن رساندیم توانستیم بازار داخلی و همچنین بازار صادراتی خوبی را داشته باشیم.

 

مدیر روابط عمومی بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به هدف از برگزاری این اردو افزود: این اردوها علاوه بر این که ارتباط رسانه‌ها را با صنعتگران و معدن‌کاران تسهیل می‌کند منجر به این می‌شود که ما در حوزه‌ بانکی بدانیم که نقشی در تامین و تولید ایفا کردیم و این اردو یک ارتباط دو طرفه را بین صنعتگران و رسانه‌ها ایجاد می‌کند.

 

امیرحسین زند مدیر بانک صنعت و معدن استان البرز نیز به فعالیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: ما برای تسهیلات سرمایه در گردش به مجموعه‌ تک ماکارون صد و پنجاه میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش دادیم و یک مصوبه‌ دو هزار میلیارد ریالی یا دویست میلیارد تومانی هم مصوب شده که به زودی قابل پرداخت هست. برای مجموعه‌ زرماکارون نیز ما تسهیلاتی در بخش طرح توسعه زرماکارون داشتیم و برای تسهیلات سرمایه در گردش هم مبلغ هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش مصوب شده که در حال حاضر سه هزار و صد میلیارد تومان پرداخت شده.

ما در استان بالغ بر چهار هزار ملیارد تومان تسهیلات پرداختی به بخش صنعت داریم که از این میزان حدود سه هزار و پانصد میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و مابقی سرمایه در گردش پرداخت شده. ما در بحث تسهیلات رونق تولید نیز عموما جزو رتبه‌های برتر استان و پرداخت تسهیلات هستیم، چون بانک صنعت و معدن بانک تخصصی پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی است.

 

از البرز تا دماوند با بانک صنعت و معدن

 

در پایان باید خاطر نشان کرد روابط عمومی بانک صنعت و معدن در راستای تکریم مقام خبرنگار از اصحاب رسانه و جامعه خبری حاضر در این اردو، تقدیر نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: