کد خبر: ۴۰۰۹۷۷
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
هم‌گروهی احتمالی پرسپولیس با النصر و نساجی با الهلال، می‌تواند دو ستاره فوتبال جهان را به ورزشگاه آزادی بکشاند.

بررسی سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا/ رونالدو و نیمار همزمان در تهران!

پیروزی دقایق آخری النصر در پلی آف لیگ قهرمانان مقابل شباب الاهلی، باعث شد تمام ستاره‌های بزرگ تیم‌های عربستانی، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسند. ستاره‌هایی که بر اساس سیدبندی لیگ قهرمانان، احتمال زیادی برای سفرشان به ایران وجود دارد. سپاهان و نساجی در سید دو، باید منتظر رویارویی با یکی از بزرگان آسیا در سید یک باشند. پرسپولیس، اما به عنوان تیم سید یکی، بین تیم‌های عربستانی فقط می‌تواند با النصر و کریستیانو رونالدو هم‌گروه شود.

۳۳ درصد احتمال برخورد پرسپولیس و رونالدو
پرسپولیس تنها تیم ایرانی است که در سید یک لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. همین موضوع، باعث می‌شود آن‌ها با الهلال و الاتحاد هم‌گروه نشوند. الاتحاد، قهرمان فصل گذشته عربستان و الهلال، پرافتخارترین و در حال حاضر پرستاره‌ترین تیم این کشور محسوب می‌شوند. در بین تیم‌های عربستانی، فقط امکان هم‌گروهی پرسپولیس با النصر وجود دارد. النصر در سیدبندی لیگ قهرمانان، در سید چهارم قرار گرفته و می‌تواند بدترین حریف برای پرسپولیس باشد. النصر در گروه‌بندی لیگ قهرمانان، با الهلال و الاتحاد، تیم‌های هموطنش روبرو نمی‌شود و همین موضوع، شانس رویارویی آن‌ها با پرسپولیس را افزایش می‌دهد. از بین پرسپولیس، السد و پاختاکور، یک تیم روبروی النصر قرار خواهد گرفت. پرسپولیس در بین تیم‌های سید دو هم با سپاهان و نساجی، دو تیم هموطنش هم‌گروه نخواهد شد و باید از بین الدحیل، نسف‌قارشی و الفیحا عربستان با یک تیم بازی کند. الدحیل، سخت‌ترین رقیب احتمالی پرسپولیس در این سید است. قرار گرفتن پرسپولیس، الدحیل و النصر در یک گروه، می‌تواند گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا را بسازد. پرسپولیسی‌ها این شانس را هم دارند که با الفیحا عربستان، بمبئی سیتی هند و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه شوند و صعود نسبتا کم دردسری را تجربه کنند.

غول‌های بزرگ منتظر سپاهان و نساجی
حذف تلخ تراکتور در مرحله پلی‌آف، باعث شد ایران فقط سه نماینده در مرحله گروهی داشته باشد. سپاهان و نساجی، دو نماینده دیگر ایران، در سید دوم قرار گرفته‌اند. این یعنی هر دوی آن‌ها، باید با یکی از تیم‌های قدرتمند سید یک روبرو شوند. الهلال و الاتحاد، دو تیم بزرگ عربستان، جزو تیم‌های سید یک هستند. الهلال نیمار و الاتحاد، کریم بنزما را در ترکیب‌شان دارند. السد و پاختاکور، دو تیم دیگر سید یک هستند که ممکن است روبروی سپاهان یا نساجی قرار بگیرند. هر دو تیم ایرانی، احتمال روبرو شدن با النصر در سید چهارم را هم دارند. روی کاغذ، احتمال اینکه حداقل یک تیم از بین سپاهان و نساجی با تیم‌های عربستانی هم‌گروه شود، بسیار بالاست. حضور الدحیل در سید دو هم پرونده رویارویی آن‌ها با سپاهان و نساجی را می‌بندد. با توجه به میزبانی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی، باید منتظر سفر بزرگترین بازیکنان جهان به تهران، و بازی آن‌ها مقابل این دو تیم، بدون حضور تماشاگران بود!

سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳/۲۴
سید یک: پرسپولیس، الهلال عربستان، الاتحاد عربستان، السد قطر، پاختاکور ازبکستان

سید دو: سپاهان، نساجی، الدحیل قطر، نسف‌قارشی، الفیحا عربستان

سید سه: الفیصلی اردن، استقلال تاجیکستان، نیروی هوایی عراق، آهال ترکمنستان، بمبئی سیتی هند

سید چهار: العین امارات، نوبهار ازبکستان، الشارجه امارات، النصر عربستان، آلمالیق ازبکستان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: