کد خبر: ۴۰۰۹۹۵
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا وارد مرحله اجرایی شده، اما هنوز اظهار نظر در مورد محل تبادل زندانیان زود است.

قطر: تبادل زندانیان بین آمریکا و ایران وارد مرحله اجرایی شده است

«ماجد الانصاری» سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که توافق تبادل زندانیان میان واشنگتن و تهران که با میانجیگری کشور قطر انجام شده بود، وارده مرحله اجرایی شده است.

طبق گزارش الخلیج آنلاین، الانصاری روز سه‌شنبه، در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود توضیح داد که ایفای نقش قطر همچنان ادامه دارد؛ به گونه‌ای که ارتباط با طرف‌های مختلف برای اجرای توافق، آزادی زندانیان و رفع توقیف وجوه ایران در بانک‌ها در حال انجام است.

سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: هنوز برای صحبت درمورد محل تبادل زندانیان و این‌که آیا این مبادله در دوحه انجام می‌شود یا وجوه مسدود شده چه زمانی به بانک‌های قطری می‌رسد زود است و در زمان مناسب این موضوع اعلام خواهد شد.

ایران و آمریکا روز پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه، اعلام کردند که درمورد تبادل زندانیان و آزادسازی حدود ۶ میلیارد دلاراز اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی توافق کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: