April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۰۱۶
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
آیین رونمایی از سردیس دکتر‌ضیاءالدین یزدیان به مناسبت روز پزشک با حضور خانواده وی در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی برگزار شد.

رونمایی از سردیس دکتر ضیاءالدین یزدیان به مناسبت روز پزشک

آیین رونمایی از سردیس دکتر‌ضیاءالدین یزدیان به مناسبت روز پزشک با حضور خانواده دکتر یزدیان، مدیرعامل سازمان زیباسازی، شهردار منطقه ۱۱، رییس بیمارستان فارابی به همراه جمعی از پزشکان و اصحاب رسانه در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی برگزار شد.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از رونمایی سردیس «ضیاءالدین یزدیان» همزمان با سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی خبر داد و گفت: ضیاءالدین یزدیان از چهره‌های ماندگار پزشکی و بنیان‌گذار جراحی انحراف چشم کودکان در بیمارستان فارابی بودند که کودکان بسیاری را در این سال‌ها درمان کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی افزود: مرحوم یزدیان از مفاخر ناشناخته چشم پزشکی بودند و تلاش سازمان زیباسازی نیز معرفی فرهیختگان کمتر شناخته شده‌است.

این سردیس از جنس بتن گلاسه با پایه‌های سنگی در ابعاد ۹۰ سانتی‌متر ارتفاع با هنرمندی علی حاجی مرادی در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی محل کار ضیاءالدین یزدیان جانمایی و نصب شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: