April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

با رونمایی از دمو ترید اکسکوینو، اکنون کلیه کاربران این پلتفرم می‌توانند به‌راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای، اقدام به ترید کنند.

این امکان جدید بر روی پلتفرم اکسکوینومارکت در دسترس قرار گرفته است. اگر به‌دنبال تبدیل شدن به یک حرفه‌ای در حوزه ترید هستید و در عین حال می‌خواهید از سرمایه‌گذاری و هزینه ترید خود خودداری کنید، این امکان با بهترین راهکارها و امکانات در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

دمو ترید اکسکوینو (بازار آزمایشی) محیطی مجازی است که در آن تمام امکانات اکسکوینومارکت به کاربران ارائه شده است. این بازار، جفت‌ارزها را به صورت مجازی (Virtual) در اختیارتان قرار می‌دهد و حداکثر مبلغ ۱۰ هزار تتر مجازی (V-USDT) را به حساب‌تان اضافه می‌کند تا با این مبلغ، ترید آزمایشی خود را تجربه کنید. این امکانات شامل سفارش‌های محدود، سفارش‌های فوری، سفارش‌های حد سود و ضرر، و همچنین سفارش‌گذاری OCO می‌شود.

علاوه بر این، شما می‌توانید تاریخچه تمام معاملات خرید و فروش خود را در این بازار آزمایشی مشاهده کنید. این امکان دست کاربران را برای این که بر اساس تجربه و عملکرد تمرینی خود، استراتژی‌های بهتری را برای معاملات واقعی آینده تدوین کنند، باز می‌گذارد.

اکسکوینو با تجربه بیش از ۶ سال در حوزه معاملات رمزارز و پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ نوع رمزارز و ۲۳۵ جفت‌ارز، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارز در کشور شناخته می‌شود.

برای شروع تجربه‌ای متفاوت و آموزنده، فقط کافیست به وب‌سایت اکسکوینو مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید تا با استفاده از تمام امکانات دمو ترید اکسکوینو، بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای با ترید آشنا شده و تجربه موفقیت آمیزی را در دنیای رمزارزها کسب کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: