کد خبر: ۴۰۱۰۷۱
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب، شورای مدیران شرکت بیمه دی با محوریت بررسی گزارش برنامه عملیاتی شرکت و داشبورد ارزیابی عملکرد مدیران، برگزار شد.

جایگاه‌های صدور گذرنامه در مرز مهران مملو از جمعیت/ دروازه جدید مرز خسروی زیر بار ترافیک رفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر سرمایه‌های انسانی شرکت گفت: برای تحقق آنچه که به عنوان برنامه عملیاتی شرکت تدوین و برنامه ریزی شده است، نیازمند نیروی انسانی کارآمد، مستعد و چابک هستیم. ایجاد تحول در گرو توجه به سرمایه‌های انسانی است، و این مهم باید در دستور کار مدیران شرکت قرار بگیرد.

وی افزود: رویکر جدید سنجش و پایش عملکرد مدیریت‌ها و همکاران، تمرکز بر فروش و نتیجه محوری است. شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید تمام توان خود را برای فروش بیشتر و کسب سودآوری بگذارد و بتواند عملکرد سال مالی خود را با نتیجه‌ای مناسب به مجمع صاحبان سهام ببرد. به همین علت، عملکرد کلیه دست اندرکاران شرکت با شاخص‌های تعیین شده برای هر حوزه، حول محور فروش و سودآوری سنجیده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر مشتری مداری اظهار کرد: فروش با کیفیت و سودآوری پایدار اهداف مهم شرکت هستند که جز با توجه به مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و اخلاق مداری محقق نخواهد شد، چرا که تمرکز بر مشتری مداری می‌تواند به خودی خود مزیت رقابتی ویژه‌ای محسوب شود که محصول آن قطعا مشتریان وفادار، جذب مشتری جدید، نفوذ برند شرکت در اقشار جامعه و نهایتاً فرهنگ سازی بیمه به عنوان هدف کلان صنعت بیمه، خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیران شرکت بیمه دی نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد شرکت را ارائه داده و به بحث و گفتگو پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: