به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر سرمایههای انسانی شرکت گفت: برای تحقق آنچه که به عنوان برنامه عملیاتی شرکت تدوین و برنامه ریزی شده است، نیازمند نیروی انسانی کارآمد، مستعد و چابک هستیم. ایجاد تحول در گرو توجه به سرمایههای انسانی است، و این مهم باید در دستور کار مدیران شرکت قرار بگیرد.
وی افزود: رویکر جدید سنجش و پایش عملکرد مدیریتها و همکاران، تمرکز بر فروش و نتیجه محوری است. شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید تمام توان خود را برای فروش بیشتر و کسب سودآوری بگذارد و بتواند عملکرد سال مالی خود را با نتیجهای مناسب به مجمع صاحبان سهام ببرد. به همین علت، عملکرد کلیه دست اندرکاران شرکت با شاخصهای تعیین شده برای هر حوزه، حول محور فروش و سودآوری سنجیده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر مشتری مداری اظهار کرد: فروش با کیفیت و سودآوری پایدار اهداف مهم شرکت هستند که جز با توجه به مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و اخلاق مداری محقق نخواهد شد، چرا که تمرکز بر مشتری مداری میتواند به خودی خود مزیت رقابتی ویژهای محسوب شود که محصول آن قطعا مشتریان وفادار، جذب مشتری جدید، نفوذ برند شرکت در اقشار جامعه و نهایتاً فرهنگ سازی بیمه به عنوان هدف کلان صنعت بیمه، خواهد بود.
در ادامه این نشست مدیران شرکت بیمه دی نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد شرکت را ارائه داده و به بحث و گفتگو پرداختند.