کد خبر: ۴۰۱۱۰۵
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
اخبار غیررسمی حاکی از آن است که بازی دربی پایتخت قرار است به تاریخی دیگر موکول شود.

دیدار استقلال و پرسپولیس در آستانه تعویق/ هفته پنجم بدون دربی برگزار می‌شود؟

استقلالی‌ها درحالی فرداشب دیدار هفته چهارم خود را برگزار می‌کنند که به‌واقع زمان دیدار بعدی این تیم مشخص نیست. در هر صورت آن‌ها در دیدار بعدی خود باید با پرسپولیس دیدار کنند و مشخص نبودن زمان این دیدار می‌تواند مشکلات بعدی را در پی داشته باشد.

ناگفته پیداست فشردگی برنامه‌های سه‌ماه پاییز امسال در بحث باشگاهی، ملی و آسیایی باعث خواهد شد تا سازمان لیگ برای پیشبرد برنامه‌های خود با مشکلات زیادی مواجه شود؛ چراکه فدراسیون فوتبال قصد دارد تا قبل از جام ملت‌های آسیا، نیم‌فصل اول را برگزار کرده و این رقابت‌ها را تا پایان هفته پانزدهم طبق هماهنگی با سرمربی تیم ملی به پایان برساند.

این درحالی است که از یکسو برگزاری بازی‌های آسیایی و از سوی دیگر همزمانی با لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا این شائبه به وجود بیاید که رقابت‌های لیگ برتر در بازه زمانی اواخر شهریور تا اواسط مهرماه تعطیل خواهد شد و این در حالی است که طبق شنیده‌ها سازمان لیگ زیر بار این تعطیلی نرفته و قرار است از ۳۰ شهریورماه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر پیگیری شود.

در این مورد شنیده می‌شود دیدار‌های هفته پنجم درحالی در تاریخ فوق برگزار می‌شود که بازی دربی قرار است به تاریخی دیگر موکول شود، ضمن اینکه احتمالا دیدار‌های استقلال تا پایان بازی‌های آسیایی نیز معوق خواهد شد. البته از آنجایی که دیدار بعدی آسیایی پرسپولیس در تاریخ دهم مهرماه برگزار خواهد شد به نظر می‌رسد دیدار دربی شماره ۱۰۲ طبیعتا و قطعا به بعد از این تاریخ موکول شود.

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه در پیش‌نویس قبلی یکی از دو تاریخ اول یا دوم مهرماه برای برگزاری دربی در هفته پنجم پیش‌بینی شده بود که به این ترتیب این قضیه نیز به‌واسطه برنامه‌ریزی احتمالی بعدی به‌خاطر برگزاری بازی‌های آسیایی منتفی خواهد شد. البته طبق شنیده‌ها سازمان لیگ منتظر لیست رضا عنایتی است و اگر دعوتی‌ها به گونه‌ای باشد که تعداد نفرات استقلال باعث عقب افتادن دیدار‌های این تیم شود، دربی و سایر دیدار‌های شاگردان نکونام به تعویق افتاده در غیر این صورت در همان تاریخ‌های درج‌شده در پیش‌نویس قبلی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: