April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۱۳۱
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
مدیرعامل بانک مسکن در پیامی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، از آمادگی کامل این بانک برای مشارکت گسترده و همه جانبه در تحقق وعده دولت مردمی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن سخن گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ متن این پیام بدین شرح است:

گرامی باد یاد و خاطره دو اسوه علم و تقوا، شهدای خدمت و صداقت، رجایی و باهنر که منش ارزشمند خالصانه خدمت کردن را برای ما به یادگار گذاشتند.

نامگذاری این هفته در تقویم، بهانه‌ای است برای پاسداشت فداکاری بزرگ مردان نخستین دولت مکتبی که جان شیرین را برای تحقق آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی فدا کردند.

بانک توسعه‌ای و تخصصی مسکن با پیشینه‌ای درخشان و به پشتوانه اعتماد مردم همواره سعی کرده با تأسی به شهدای خدمت، وظایف و تکالیف محوله را به ویژه در حوزه مسکن برای مردم شریف ایران اسلامی به نحو احسن به انجام برساند.

اهتمام بانک مسکن در تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «مهار تورم؛ رشد تولید» نیز نیروی مضاعفی است که دغدغه اجرای کامل تعهدات در طرح نهضت ملی مسکن را مرتفع می‌سازد؛ تلاشی که اثرات آن در توسعه اقتصادی بخش مسکن و به ویژه مهار تورم به واسطه اشتغالزایی جانبی و خانه‌دار شدن هموطنان مشهود خواهد بود.

از این رو بانک مسکن به عنوان بازوی اقتصادی دولت سیزدهم در اجرای این طرح عظیم، آمادگی کامل خود را برای همراهی در تداوم تحقق وعده ساخت مسکن ملی برای اقشار مختلف مردم اعلام می‌دارد.

اینجانب ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، این هفته و روز کارمند را به تمامی کارگزاران و خادمان مردم در نظام مقدس اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و توفیق همگان را در تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت آرزومندم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: