April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۱۴۰
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که با انتشار کلیپ و تصاویر رجز خوانی در فضای مجازی قدرت نمایی می‌کرد، خبر داد.

کری خوانی و قدرت نمایی در فضای مجازی

سرهنگ"سعید راستی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی رجز خوانی و تهدید در فضای مجازی از سوی یکی از اراذل و اوباش سطح دار که با گذاشتن استوری و انتشار فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری در صدد کری خوانی و قدرت نمایی بود بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت تعدادی از هوا خواهان و نوچه‌های این فرد با ذوق زدگی به حمایت از این فرد پرداخته به نحوی که سبب ایجاد نا امنی و رعب و وحشت در بین مردم شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در رصد‌های اطلاعاتی ماموران این پلیس مخفیگاه عامل اصلی این کری خوانی مجازی در حوالی میدان "جمهوری" تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در سوم شهریور ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضائی با اخلال گران و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ راستی از شهروندان خواست در صورت مشاهده این نوع فعالیت‌ها و بر هم زدن نظم عمومی و آرامش مردم در شهر و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه پلیس را در جریان قرار دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: