کد خبر: ۴۰۱۱۴۳
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران از اختصاص ۴۱ میلیارد تومان برای سرویس دانش‌آموزان استثنایی پایتخت در سال جاری خبر داد.

اختصاص ۴۱ میلیارد تومان بودجه برای سرویس دانش‌آموزان استثنایی پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به اختصاص ۴۱ میلیارد تومان بودجه برای سرویس دانش‌آموزان استثنایی پایتخت در سال جاری گفت: از این میزان ۶ میلیارد تومان در سه ماه ابتدایی سال هزینه شده است.

مهدی وحدت‌کار اظهار کرد: ما مشکلی در این زمینه در کل کشور داریم و آن آیین نامه‌ای است که از سوی هیات وزیران به کمیسیون زیربنایی ابلاغ شده و وظیفه شهرداری‌ها و شورای شهر‌ها تنها در تأیید صلاحیت شرکت‌ها و رانندگان است و مابقی بر عهده آموزش و پرورش است.

وی افزود: رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اعلام کرده که آیین نامه جدید به امسال نمی‌رسد؛ در آیین نامه جدید شهرداری‌ها در تعیین وضعیت سرویس مدارس وظیفه خواهند داشت، اما در نرخ سرویس باید پیشنهاد کارگروه ماده ۱۸ در شورا مطرح و تصویب شود.

وحدت کار با بیان اینکه ما امسال چندین جلسه را در سطح کارشناسی داشتیم، خاطرنشان کرد: آنچه امروز در شورا جهت تصویب بررسی می‌شود با امضای نماینده انجمن اولیا و مربیان، آموزش و پرورش و شهرداری تهران تهیه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با تأکید بر اینکه با تمام این موارد، ما خود را مسئول می‌دانیم و تلاش خود را انجام می‌دهیم بهترین خدمات رسانی شکل بگیرد، تصریح کرد: در رعایت ایمنی و برخی ضوابط، هرچند شهرداری مسئولیت مستقیم ندارد، اما با پلیس راهور هماهنگی‌هایی انجام دادیم و فردا جلسه‌ای را برای بررسی ضوابط در حوزه سرویس مدارس با پلیس راهور برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بخش پلتفرم‌های اینترنتی ضعف‌هایی وجود دارد، اما در این حوزه هماهنگی شکل گرفته است، گفت: هدف ما ارائه خدمت بهینه است و تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وحدت کار در خصوص سرویس دانش آموزان استثنایی تأکید کرد: ما سعی کردیم عدد بودجه را برای پوشش دادن هزینه‌های سرویس دانش آموزان استثنایی افزایش دهیم که بخشی از این افزایش انجام شد، اما هنوز کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد و باید در آذرماه این بودجه در متمم اضافه شود.

وی با بیان اینکه از ۴۱ میلیارد تومان بودجه برای سرویس دانش آموزان استثنایی ۶ میلیارد تومان در سه ماه ابتدایی امسال هزینه شده است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت شورا، مشکلی در ادامه نداشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: