بدون شک یکی از خوشمزه ترین ویتامین هایی که هر کسی می تواند میل کند ، گوشت های ارگانیک مانند گوشت کبک ، قرقاول ، آهو ، مرغ و خروس محلی ، غاز ، اردک و محصولات دریایی است. این گوشت ها جزو گوشت های خاص و کمیاب محسوب می شوند و خواص زیادی دارند. در ادامه میخواهیم شما را با شرکت نیلسون ، بزرگترین تولید کننده و فروشگاه انواع گوشت های ارگانیک در ایران آشنا کنیم .

نیلسون بزرگترین فروشگاه محصولات گوشتی ارگانیک در ایران

موسس شرکت نیلسون

مدیرعامل این شرکت نوآور که متعلق به نیلسون است، مسعود روحانی، موسس نیلسون است. این شرکت مبتکر تولید کننده کبک ، بلدرچین ، آهو ، قرقاول ، خروس محلی ، غاز، اردک و … می باشد.

روحانی سال ها تلاش نیلسون را در زمینه فرآورده های گوشتی ویژه ارزیابی می کند. وی در مورد تاسیس این استارت آپ می گوید: در سال هایی که در این صنعت فعالیت می کنم متوجه شده ام که مردم علاقه زیادی به خرید این نوع محصولات دارند اما دغدغه اصلی آنها تهیه محصولات ارگانیک بوده و به راحتی پذیرفته نشد. در بازار اینجا بود که به این فکر افتادم که محصولات گوشتی تخصصی و ارگانیک را از طریق یک فروشگاه اینترنتی با قیمتی بهتر از بازار عرضه کنم.

مزرعه پرورش نیلسون در سال 1387 با هدف ترویج و عرضه انواع گوشت ارگانیک تحت مجوز رسمی سازمان حفاظت محیط زیست و اداره دامپزشکی به منظور جلوگیری از شکار غیرمجاز این حیوانات توسط جوانان ایرانی تاسیس شد.

موسس نیلسون یکی از مشکلات و چالش های این صنعت را ارائه محصولات با کیفیت در طول سال می داند و توضیح می دهد: ما با همکاری و مشارکت متخصصان و نابغه های بزرگ این صنعت این مشکل را حل کردیم. چالش دیگر عدم حمایت از رشد فرهنگ مصرف گوشت ارگانیک است. چالش دیگر ارسال این محصولات به تمام شهرهای کشور است که با وجود تقاضا و استقبال زیاد، ارسال این محصولات به سراسر کشور آسان نیست. تامین انواع گوشت خاص و ارگانیک ، احیای محیط زیست و تقویت زیرساختها و ایجاد زمینه های گردشگری از اهداف اجرای این طرح بزرگ است

تنوع محصولات فروشگاه نیلسون متنوع میباشد ، شما میتوانید انواع گوشت قرقاول ، کبک ، آهو ، مرغ و خروس محلی ، غاز ، اردک ، بوقلمون و محصولات دریایی را از فروشگاه آنلاین نیلسون خریداری کنید.  همچنین شما میتوانید با خرید انواع فرآورده های گوشتی دست ساز گوشت های خاص مانند بیکن ها ، ژامبون ، سوسیس های شکاری و برگر ها طعم بی نظیر این محصولات متفاوت را تجربه کنید.

یکی از محصولات پر طرفدار فروشگاه نیلسون گوشت خروس میباشد که میتوانید برای خرید گوشت خروس محلی  به وبسایت www.nileson.ir  مراجعه کنید.

نیلسون بزرگترین فروشگاه محصولات گوشتی ارگانیک در ایران

اهداف نیلسون

نیلسون ویژگی هایی را ارائه می دهد که باعث می شود خرید آنلاین شما از نظر ارتباط با قصاب در مورد برش و آماده سازی تفاوتی با خرید گوشت ارگانیک در یک فروشگاه فیزیکی نداشته باشد.

فروشگاه نیلسون با سرلوحه قرار دادن سلامت و کیفت در تولیدات خود، تمام محصولات گوشتی خود را بصورت ارگانیک پرورش و تولید می کند .

پرورش،تولید و عرضه کلیه محصولات نیلسون داخل خود مجموعه و تحت نظر دامپزشک و کارشناسان بهداشت و سازمان محیط زیست انجام میشود و تغذیه سالم و بهداشتی دام ها و عدم استفاده از هورمون رشد وجه تمایز این مجموعه میباشد.

محصولات ارگانیک فروشگاه نیلسون با بالاترین کیفیت بوده و روزانه به مرکز آماده سازی ارسال می شود. علاوه بر این، زنجیره تامین تمامی محصولات تحت نظارت کارشناسان و تیم زنجیره تامین نیلسون است.

این نظارت و دقت باعث شده تا طعم و کیفیت گوشت ارگانیک همیشه در بالاترین سطح باشد و مشتریان فروشگاه نیلسون از تازگی و کیفیت محصولات راضی باشند.

خرید ایمن گوشت تازه و مواد پروتئینی هدف و ماموریت نیلسون برای مشتریانش است. به همین دلیل فروشگاه نیلسون از تمام دانش و تجربه خود برای رفع یکی از دغدغه هایی که خانواده ها همیشه درگیر آن هستند برای همیشه استفاده می کند.

محصولات ارگانیک:

شرکت نیلسون در حال حاضر به عنوان بزرگترین شرکت و پیشرو در زمینه تولید و عرضه محصولات گوشتی ارگانیک مشغول به فعالیت است. روند حرکتی آن بر مبنای یک رویکرد مدیریتی صحیح به نحوی بنا نهاده شده که کلیه فرایند های زنجیره تولید از صفر تا صد محصول بصورت سیستماتیک، یکسان و هماهنگ پیگیری شوند.

فروشگاه نیلسون:

فروشگاه نیلسون بزرگترین فروشگاه محصولات گوشتی خاص و ارگانیک میباشد. جایی است که شما قادر خواهید بود محصولات گوشتی خاص و ارگانیک که دسترسی به آنها بسیار سخت و دشوار است را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان و هزینه تهیه کنید.

مشاوره رایگان:

شما میتوانید همواره در نیلسون از مشاوره کارشناسان و تیم پشتیبانی، بوسیله تلفن، چت و یا ایمیل بصورت رایگان برخوردار شوید.

زندگی سالم:

در نیلسون ضمانت می شود که کلیه محصولات گوشتی بصورت کاملا ارگانیک و سالم در اختیار شما قرار بگیرد. سیستم به صورتی طراحی شده است تا بهترین قیمت ممکن را متناسب با نیاز شما ارائه نماید. مطمئن باشید محصولات نیلسون سلامت زندگی شما را متحول خواهد کرد.

ناوگان حمل و نقل نیلسون

ناوگان بزرگ توزیع فروشگاه نیلسون مجهز به خودروهای یخچال دار و آماده ارسال محصولات به مناطق ۲۲ گانه تهران در کمترین زمان ممکن و با رعایت کامل زنجیره سرد می باشد. امکان انتخاب زمان دلخواه برای دریافت سفارش وجود دارد. همچنین امکان پرداخت سفارش  درب منزل وجود دارد . تامین کننده متعهد می شود که سفارش را به منزل یا آپارتمان مشتری تحویل دهد. تحویل سفارش پس از بررسی وضعیت فیزیکی و بسته بندی سفارش با حضور پیک فروشگاه نیلسون انجام می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: