کد خبر: ۴۰۱۲۶۲
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

ناگفته‌های مدافع استقلال تهران از اوضاع نابسامان بازیکنان

محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در پایان بازی با استقلال خوزستان بیان کرد: ما اگر صحبت می‌کنیم فقط برای استقلال است. نزدیک ۲۰ تا ۴۰ درصد پول‌های پارسال‌مان مانده و امسال هم هیچی. نه تعیین تکلیف می‌شود و نه سامان می‌دهند. نمی‌دانم باید با چه چیز بجنگیم.

او ادامه داد: ما واقعا تیم هستیم. مصدوم می‌شویم و جایگزین نداریم. بازیکنان به خدا پول نگرفته‌اند. من خودم هفت، هشت ماه است پول نگرفته‌ام. به خدا ما هم خانواده و درگیری ذهنی داریم.

مرادمند افزود: من اول فصل با آقای خطیر صحبت کردم و بعد از آن نه تماسی داشتم و نه دیدمشان. طبق قرار قبلی‌مان قرار شد تا پنجم پول بدهند، ولی الان می‌گویند قبل دربی. ما باید سه ماه دیگر پول بگیریم؟ بازیکنان با پول پاداش مگر می‌توانند زندگی کنند؟ بازیکن ما پول کفش ندارد. بعضی‌ها پول اجاره خانه‌شان را ندارند.

مدافع استقلال خاطرنشان کرد: فقط بگوییم استقلال؟ فقط انتظار خیلی زیاد؟ ماهم تا یک جایی می‌توانیم. گاهی سر تمرین افسرده‌ایم و کسی با کسی صحبت نمی‌کند. من خودم تا حدی می‌توانم تحت فشار بازی کنم. تا همین جا هم به خاطر هوادار و استقلال جونم را هم می‌دهم، ولی سخت است. یک وقتی می‌گویند بگذارید بحث درون خانوادگی باشد، اما بگذارید مردم هم بدانند. از جواد نکونام تا بازیکنان تحت فشار هستیم. تکلیف ما چه می‌شود؟ ما هم زندگی داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: