April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک مسکن در آیین افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان:
کد خبر: ۴۰۱۳۲۲
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
مدیرعامل بانک مسکن در آیین افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان گفت: بانک مسکن و شرکت‌های تابعه برای توسعه شهر‌ها و آبادانی ایران اسلامی خدمت می‌کنند چرا که مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

این مردم شایسته بهترین‌ها هستند

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در نخستین سفر خود به استان سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه مسکونی بهارستان زاهدان در هفته دولت، آن را خاطره‌ای ماندگار خواند.

وی ضمن تبریک به سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، از تلاش‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه وی، همچنین زحمات مدیران کل راه و شهرسازی استان و شهردار زاهدان تقدیر کرد.

مدیرعامل بانک مسکن شور و اشتیاق مردم شریف استان برای سازندگی استان و همراهی با تیم فنی و مهندسی و دست اندرکاران پروژه را مسرت بخش و مایه به ثمر رسیدن این مهم دانست.

وی گفت: برای تکمیل این پروژه علاوه بر اینکه از ظرفیت مصالح ساختمانی خود استان استفاده شده است، از تخصص و دانش تیم فنی و مهندسی بومی استان نیز بهره‌گیری شده است.

دکتر حسینی با اشاره به خدمات شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بزرگترین شرکت انبوه ساز کشور گفت: این شرکت و نیرو‌های متخصص آن تمام ظرفیت خود را برای رونق ساخت و ساز با بهترین کیفیت و رعایت استاندارد‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پاسداری از نام نیک بانک مسکن به کار گرفته است.

وی افزود: بانک مسکن و شرکت‌های تابعه آن برای توسعه شهر‌ها و آبادانی ایران اسلامی با تمام توان خدمت می‌کنند چرا که مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان این رویداد بزرگ را به مردم غیور و نجیب استان سیستان و بلوچستان تبریک گفت.

پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان طی آیینی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل بانک مسکن، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن، شهردار زاهدان، مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق و مدیر و معاون شعب بانک مسکن استان در صبح روز چهارشنبه هشتم شهریورماه افتتاح شد.

این پروژه در زمینی به وسعت حدود سه هکتار با ۱۱ بلوک و ۷ طبقه و زیربنای مسکونی ۴۱۴۱۲ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: