کد خبر: ۴۰۱۴۲۲
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
باشگاه میلان با انتشار تصویر لوکا یوویچ، مهاجم جدید خود را رونمایی کرد.

جانشین طارمی به میلان پیوست

باشگاه میلان با انتشار تصویر لوکا یوویچ، مهاجم جدید خود را رونمایی کرد. قرارداد این بازیکن صربستانی و ۲۵ ساله با روسونری تا تابستان ۲۰۲۴ معتبر است.

روسونری در تمام تابستان به دنبال مهاجمی برای پیوستن به اولیویه ژیرو ۳۶ ساله در خط حمله بوده‌اند، اما نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و تا مراحل پایانی پنجره نقل و انتقالات در موقعیتی ناخوشایند قرار داشته‌اند. اما نهایتا بعد از ناکامی در امضای قرارداد با مهدی طارمی، لوکا یوویچ را به خدمت گرفته‌اند.

در بیانیه میلان برای این بازیکن آمده است: "آث میلان خوشحال است که لوکا یوویچ را به صورت دائمی به خدمت گرفته است. مهاجم صربستانی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با این باشگاه قرارداد امضا کرده است. "

میلان سرانجام در آخرین روز مجاز نقل و انتقالات، یوویچ را از فیورنتینا به خدمت گرفت. این بازیکن ۲۵ ساله در پروژه وینچنزو ایتالیانو جایی نداشت و درهیچ یک از چهار بازی اول این فصل حضور نداشته است. این بازیکن پیراهن شماره ۱۵ را انتخاب کرده است.

میلان او را به صورت رایگان از فیورنتینا با قراردادی یک‌ساله به خدمت گرفت و هر فصل ۲.۵ میلیون یورو خالص به او پرداخت خواهد کرد. این باشگاه بند فروش اشتراکی ۵۰ درصدی برای قرارداد بعدی این بازیکن با تیم دیگری را با رئال مادرید پذیرفته است، چیزی که از ابتدا برای انتقال او بر سر آن توافق شده بود. یوویچ نتوانست انتظارات را با لوس بلانکوس برآورده کند و پس از انتقال پرسر و صدایش از اینتراخت فرانکفورت به مادرید، تابستان گذشته با انتقال آزاد راهی فلورانس شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: