April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۵۵۲
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
با حکم مدیرعامل بانک کارآفرین، مهدی گودرزی بعنوان معاون امور بین الملل معرفی شد.

گودرزی معاون امور بین الملل بانک کارآفرین شد

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ مراسم معارفه معاون امور بین الملل بانک با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و هیئت عامل، صبح امروز در ساختمان مرکزی بانک کارآفرین برگزار شد و مهدی گودرزی به عنوان سکاندار بخش ارزی بانک معرفی شد.


در این مراسم دکتر احمد بهاروندی با بیان اینکه ساختار بخش بین الملل بانک کارآفرین ساختاری چابک و سالم است گفت: بر اساس اقتضائات اقتصادی برای سال ۱۴۰۲ تصمیم گرفته شد تا تمرکز بیشتری بر فعالیت حوزه ارزی داشته باشیم که با حضور معاونت امور بین الملل امیدوارم زنجیره خدمات بانک در بخش ارزی کامل‌تر شود.
ایشان ابراز امیدواری کردند که در آینده خبر‌های خوبی در بخش ارزی بانک به گوش خواهد رسید و طبق اهداف تعیین شده در بودجه ۱۴۰۲ گام‌های موثر بیشتری در این زمینه برداشته خواهد شد.

در ادامه این مراسم محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره بانک کارآفرین، در سخنانی کوتاه با برشمردن مزایای بانک کارآفرین به رضایت مشتریان ارز‌ی این بانک اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته بسیاری از مشتریان قدیمی بانک تقاضای فعالیت ارزی در کنار فعالیت ریالی داشتند که موجب شد.
وی با بر شمردن چالش‌هایی از جمله تخصیص و تامین ارز ابراز امیدواری کرد با حضور آقای گودرزی، شاهد فعالیت بیشتر و دستیابی بانک کارآفرین به جایگاه قابل تحسین در بخش ارزی شبکه بانکی باشیم.
گفتنی است مهدی گودرزی از مدیران باسابقه شبکه بانکی است که از سال ۱۳۷۰ در حوزه‌های مختلف ارزی، از جمله در سمت معاون بین الملل بانک مرکزی، معاون بین الملل بانک‌های صادرات، تجارت، ملت و همچنین عضو هیأت مدیره صرافی‌های بانکی حضور داشته است.


وی همچنین در کارنامه خود مدیرعامل شرکت مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشاور رئیس کل بانک مرکزی در حوزه‌های ارزی و بین‌المللی و عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران (ایفیک) را دارد.
در این مراسم مهدی سیف علی شاهی و مسعود شریفات از اعضای هیات مدیره بانک، ناصر صنعتی نژاد مشاور عالی مدیرعامل، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در شعب و توسعه بازار، عباس خسروانی معاونت اعتبارات، دکتر رضا راضی‌زاده معاونت امور مالی و مجامع، مجتبی پیرهادی معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی، حضور داشتند و توضیحاتی در خصوص بخش ارزی و مسایل مرتبط با این بخش ارائه کردند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: