کد خبر: ۴۰۱۶۶۲
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
0

شلوار ذغالی یکی از آیتمهایی است که نقش مهمی در استایلهای مردانه دارد. این شلوارها هیچ محدودیتی بهواسطه سن یا جنسیت ایجاد نمیکنند و در انواع استایلهای خیابانی و کژوال مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه بیشتر در رابطه با ستکردن این شلوارها در استایلهای مردانه صحبت خواهیم کرد.

شلوار جین ذغالی را با چه رنگهایی ست کنیم؟

یکی از بزرگترین مزیتهای شلوار ذغالی مردانه این است که با اکثر رنگها سازگاری دارد و میتوان آن را با مشکی، سفید، آجری، زرد و رنگهای روشن مثل سفید ست کرد.

دقت داشته باشید که معمولا در ست لباس مردانه ، استفاده از رنگهای تیره، باعث رسمیشدن استایل خواهد شد. ازاینرو اگر جین ذغالی خریداریشده را با تیشرتهای تیره ترجیح میدهید، پیشنهاد میکنیم که این ست را در مکانهای رسمی و نیمهرسمی استفاده کنید.

معرفی نقش شلوار ذغالی در چند استایل معروف

زمانی که صحبت از استایل مردانه بهمیان میآید، معمولا استایلهای کژوال، اسپرت و رسمی هواداران بیشتری دارند. به همین دلیل در ادامه به بررسی جایگاه شلوار جین طوسی یا ذغالی مردانه در تیپهای گفتهشده پرداختهایم.

استایل کژوال

استایل کژوال مناسب مردانی است که راحتی را بیشتر از موضوع دیگری ترجیح میدهند. دقت کنید که کژوال بهمعنای شلخه یا عدم شیکبودن نیست.

برای ستکردن جین ذغالی در استایلهای کژوال، میتوانید از شلوار مام استایل، تیشرت راحت و تقریبا گشاد استفاده کنید. استایل گفتهشده با یک کتونی اسپرت و شیک تکمیل خواهد شد.

استایل رسمی

ستکردن شلوار ذغالی با پیراهن ، یک استایل رسمی به شما میدهد. در چنین استایلی از شلوارهای راسته استفاده کنید و تحت هیچ شرایطی بهسراغ کفشهای اسپرت بزرگ با طراحیهای خاص نروید. در واقع پوشیدن کتونیهای ساده یا کفشهای رسمی در این موقعیت بسیار مناسب است.

استایل اسپرت

برای داشتن یک استایل اسپرت، میتوانید از ترکیب شلوار جین ، تیشرت و کت جین استفاده کنید. باید بگوییم که استفاده همزمان از آیتمهای گفتهشده باعث میشود که صاحب یک استایل اسپرت جذاب در فصلهای بهار و پاییز شوید. فقط این نکته را لحاظ کنید که رنگ کت با رنگ شلوار نباید با یکدیگر در تضاد باشند. در واقع هر چه رنگ این 2 آیتم به هم نزدیکتر باشد، نتیجه بهدست آمده شیکتر و برازندهتر خواهد شد.

وب پوش؛ بزرگترین همراه شما برای داشتن یک استایل جذاب

وب پوش مجموعهای است که بهصورت تخصصی تمرکز خود را روی پوشاک مردان و ستکردن استایلهای آنها معطوف کرده است. این برند محصولات خود را در بالاترین کیفیت و بیشترین تنوع در اختیار مشتریهایش قرار میدهد.

درصورتیکه بهدنبال یک استایل با شلوار هستید و میخواهید ظاهری جذاب و برازنده، همراه با رنگها و آیتمهای هماهنگ داشته باشید، میتوانید با مراجعه به مجموعه وب پوش به تمام این نیازها در بالاترین کیفیت پاسخ دهید.

باید اضافه کنیم که این مجموعه امکان خرید آنلاین از طریق وبسایت را برای کاربران خود فراهم کرده تا همه افراد، فارغ از اینکه ساکن چه شهری هستند، توانایی استفاده از محصولات و خدمات بینظیر آنها را داشته باشند.

جمعبندی

شلوار ذغالی یکی از مهمترین آیتمهای مورد استفاده در استایلهای مردانه است که رنگ آن با اکثر رنگهای تیره و روشن بهسادگی ست میشود. این شلوارها برای انواع استایلهای رسمی، اسپرت و کژوال مناسب هستند و هر مرد، فارغ از سنوسالی که دارد، میتواند از مزیتهای بیشمار آن در استایلهای روزانه خود استفاده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: