کد خبر: ۴۰۱۷۴۳
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
0

فروشگاه اینترنتی مانتو

یکی از کارهای چالش برانگیز و پر دغدغه برای خانم هایی که فرصت رفتن به خرید را ندارند خرید مانتو زنانه استبا پیشرفته شدن فناوری و تکنولوژی در زندگی امروزه و با روی کار آمدن فروشگاه های اینترنتی خیلی از خانم ها با خرید اینترنتی بهترین خرید مانتو را انجام می دهند.

قطعا گشتن برای خرید مانتو در بازار سنتی برای خیلی از خانم ها زمان بر است و مشکلات خاصی دارد؛ اما امروزه با فراهم بودن بازار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی مانتو تنها با سرچ کوتاه از مدل مانتویی که می خواهند، می توانند از فروشگاه های معتبر با مقایسه قیمت ها و خیلی نکات بهترین خرید مانتو را انجام دهند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به بررسی خرید اینترنتی مانتو و راهنمایی برای خرید مانتو و آموزش ست کردن مانتو بپردازیم.

انواع مدل های مانتو

مانتو بسته به موقعیتی که پوشیده می شوند و متناسب با جنس و طرح پارچه مدل های مختلفی دارنددر این قسمت برخی از مدل های مانتوها را برای شما مطرح می کنیم.

مانتو اسپرت

سبکی از مانتو که از پارچه های راحت و سبک دوخته می شود و برای موقعیت هایی مثل مهمانی های دوستانه و خودمانی ،خرید کردن و بیرون رفتن مناسب استگاهی اوقات برای پیاده روی و ورزش نیز استفاده می کنند.

مانتو اداری

این مدل مانتو ها بیشتر در محل کار یا دانشگاه کاربرد دارند و طرحی رسمی تر و ساده ای دارنداز پارچه های با طرح ساده و تیره دوخته می شوداین مدل مانتو اصولا بلند و جلو بسته می باشند، تا مناسب محیط کار باشد.

مانتو کتی

یکی از پرطرفدارترین مدل مانتوها است این مدل مانتو از کت مردانه الگو بردارنه شده و استایلی جذاب و خاص را برای خانم ها به وجود می آورداین مدل مانتو در قدهای مختلف و در انواع جلو بسته یا جلو باز در بازار موجود استاین نوع مدل مانتو ها را می توانید در مراسمات و مجالس و مهمانی و محل کار نیز بپوشید، و با شلوار و روسری استایل خاصی را ایجاد می کند.

مانتو فصلی

فصل های مختلف متناسب با شرایط آب و هوایی که دارند جنس های متفاوت و مناسب فصل خود را دارندبه عنوان مثال در فصل بهار باید مانتویی اتخاب کنید که نه به نازکی مانتوی تابستانه باشد نه ضخامت مانتوی زمستانه و رنگ آن هر چه به رنگ روشن مانند بنفش و صورتی نزدیکتر باشد مناسب تر استمانتوی پاییزی باید کلفت تر از مانتوی بهاره و تابستانه باشد اما نه به اندازه ی پالتوی زمستانه.

مانتو کلاسیک

این مدل مانتو ها در طبقه مانتوهای رسمی قرار دارداین مدل مانتوها با یقه ها و مدل های متنوعی که دکمه دارند تولید می شوند .

مانتو ویمسیکال

مانتوهایی که در طراحی و مدل های خود رنگ های شاد زیادی دارند و به دلیل رنگی بودن پارچه روح و انرژی زیادی دارند این مدل مانتوها بیشتر برای فصل تابستان مناسب است.

راهنمای خرید مانتو

یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ایرانی مانتو است برای همین مانتو از مهم ترین و پرفروش ترین لباس زنانه می باشد و فروشگاه ها محصولات متنوع و جذاب بسیاری را برای خانم ها ارائه می دهند.

با توجه به نکات راهنمای خرید مانتو که در زیر مطرح می کنیم امیدواریم بهترین انتخاب و خرید مانتو را تجربه کنید.

  1. راهنمای خرید مانتو با توجه به سن

اولین نکته ای که باید در خرید مانتو به ان توجه کنید سن فرد استطراحی مانتو با توجه به سن با هم فرق دارند، و باید مانتویی را انتخاب کنید که به سن شما نزدیک باشد.

مانتوهای مناسب خانم های جوان مانتوهای اسپرت ، مانتوهای کوتاه و بلند ، جلوباز با رنگ های روشن و طرح های فانتزی انتخاب بهتری است خانم های میانسال هم بهتر است مدل های سنگین و خانمانه را انتخاب کنند، که مانتوهای کارشده یا بلند برای سن آنها مناسب تر است.

  1. راهنمای خرید مانتو بر اساس فرم و اندازه بدن

دومین نکته ای که باید در خرید مانتو به آن دقت کنید فرم بدن است مانتو در سایزهای مختلفی در بازار عرضه می شوند بهتر است افراد قد کوتاه مانتوهای بلند بخرند تا کشیده تر به نظر برسند.

مانتوهای بلند مناسب افراد با قد بلند نیست همچنین افراد با قد بلند نباید به دنبال مانتوهای خیلی کوتاه بروند که در اینصورت پاهای آنها را کشیده تر نشان می دهد، بهترین انتخاب برای افراد با قد بلند مانتوهای کمردار با قد متوسط می باشد.

  1. راهنمای خرید مانتو با توجه به رنگ پوست

رنگ پوست هم فاکتور مهمی است که باید در خرید مانتو به آن دقت کنیدتوصیه طراحان لباس برای تناسب رنگ پوست و مانتو این است که افرادی که رنگ پوست روشن دارند، مانتو با رنگ های ملایم برای آنها اولویت بیشتری دارد و در صورتی که رنگ پوست تیره دارید از خرید مانتو با رنگ های روشن خودداری کنید.

  1. خرید مانتو با توجه به فصل

خرید مانتو متناسب با هرفصل و شرایط آب و هوایی با هم فرق دارندبهتر است در فصل گرم از مانتوهای کوتاه و رنگ روشن استفاده کنید و برای فصل با هوای سرد سال از مانتوهای جلوبسته و ضخیم استفاده کنید .

آموزش ست کردن مانتو

یکی از شیرین ترین و ساده ترین کار برای خانم ها ست کردن مانتو استخانم های ایرانی باید ست کردن مانتو را حرفه ای بلد باشند چون استایل بیشتر خانم های ایرانی بر پایه مانتو شکل می گیرد، مانتو ها هم در طرح ها و رنگ های مختلف دوخته می شوند.

البته این نکته هم قابل ذکر است که انتخاب ترکیب رنگ لباس تنها به رنگ مانتو نیست بلکه عواملی مانند رنگ چشم ، مو ، پوست، و سن همه در ست کردن یک دست لباس شیک و جذاب موثر استدر این قسمت مختصری از آموزش ست کردن مانتو را برای شما قرار می دهیم تا با نکات ابتدایی ست کردن آشنایی پیدا کنید.

  • مانتو تک رنگ ساده

مانتوهای ساده با رنگ خنثی را بهتر است با روسری و شال رنگ سرد یا گرم ست کنید این کار به استایل شما روح می دهدمانتو تگ رنگ ساده را می توانید با رنگ مکمل اش هم ست کنید همچنین مانتو با رنگ های پاستیلی را با شال و روسری طیف رنگ پاستیلی هم می توانید ست کنید، که هم خوانی بیشتری داشته باشند.

  • مانتوهای طرح دار

در مانتوهای طرح داری مثل چهارخونه بهتر است از رنگی که در مانتو استفاده شده برای ست کردن اکسسوری یا لباستان استفاده کنید.

اصول خرید اینترنتی مانتو

اکثر خانم ها کمدهای مزین شده از انواع مدل و طرح های مختلف مانتو در رنگبندی های متنوع دارند، که دنیای خانم ها را رنگین می کندبا خرید اینترنتی مانتو خانم ها بسیار راحت تر و کم هزینه تر این کمد رنگین را پر تر خواهند کرد.

برای خرید اینترنتی مانتو اصول مختلفی وجود دارد که اگر در هنگام خرید اینترنتی به آنها دقت کنید بهترین خرید را خواهید داشتدر این قسمت نکات و اصولی را که باید هنگام خرید اینترنتی مانتو به آن دقت کنید را برای شما مطرح می کنیم.

  • گرفتن اندازه دقیق از فروشنده به خصوص اگر پارچه غیر کشی باشد

  • بررسی نوع پارچه

  • توجه به تغییر رنگ پارچه در دوربین با واقیعت

  • دیدن تن خور مانتو در صورتی که شرایط وجود دارد

  • اندازه گیری دقیق بدنتان قبل از خرید مانتو

  • نظرات کاربران دیگر را در صفحه حتما مطالعه کنید

  • از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

 

کلام آخر

در صورتی که قصد خرید اینترنتی مانتو را دارید می توانید در گالری مانتو میرداماد بر اساس گستردگی که در دسته بندی مانتوها وجود دارد، طرح ها و مدل های عرضه شده مانتوها را ببنید و متناسب با شرایط و موقعیت خود بهترین انتخاب و خرید را برای مانتو داشته باشید.

این سایت فروشگاهی معتبر مانتوهای جذاب و متنوعی را در دسته بندی انواع مدل های مانتویی را برای خانم ها قرار داده است تا از طریق خرید اینترنتی مانتو خرید آسانی را بدون اتلاف وقت و هزینه در مدل ها و انواع مختلف مانتوها تجربه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: