کد خبر: ۴۰۱۷۸۳
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
0

مقدمه

برای خرید از آمازون امارات و سایر سایت های معتبر بین المللی اعم از خرید از علی بابا، ای بی و همچنین خرید از تائوبائو به دنبال کارگزاری مطمئن هستید؟ کارگزاری ققنوس خرید از قدیمی ترین کارگزاری های خرید از سایت های بین المللی نظیر خرید از علی بابا و خرید از ای بی می باشد که برای تجربه خریدی آسان و اقتصادی، در تلاش بوده است به راحتی خرید از سایت هایی چون خرید از علی بابا، ای بی و خرید از آمازون امارات کمک کند. با استفاده از خدمات خرید و تامین کالا توسط کارگزاری ققنوس خرید این شرایط برای مشتریان عزیز ایجاد شده است تا هزینه های خرید از ای بی و سایر فروشگاه های خارجی مانند خرید از علی بابا و همچنین خرید از آمازون امارات را به صورت ریالی پرداخت کنند و محصول خود را بدون مشکل درب منزل دریافت کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سرویس خرید از علی بابا، خرید از ای بی و دیگر سایت های خارجی، ادامه این مقاله از کارگزاری ققنوس خرید را از دست ندهید.

نحوه خرید امن از سایت های خارجی

یکی از راه ­های مطمئنی که می ­تواند هنگام خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از آمازون امارات، علی بابا، ای بی و همچنین خرید از تائوبائو موثر باشد و موقع تحویل گرفتن محصول در ایران شما را به خوبی یاری می کند این است که وقتی که برای خرید از ای بی و یا دیگر سایت ها مانند خرید از علی بابا به سایت وارد می ­شوید، برای تکمیل خرید خود از خدمات کارگزاری ققنوس خرید استفاده کنید.

همچنین می ­توانید هنگام خرید از تائوبائو، آمازون و یا خرید از علی بابا وارد سایت شده و با استفاده از فیلترهای بسیار کاربردی این سایت ­ها درخصوص سهولت انتخاب، محصول خود را در کمترین زمان ممکن انتخاب نموده و به بررسی مشخصات و جزئیات کالای خود در سایت بپردازید و برای آسودگی خاطر بیشتر در خصوص اصل بودن کالا، امتیازات فروشنده را که در سایت و در صفحه کالا نمایش داده می­شود، بررسی و کنترل نمایید.

بازخوردها و نظرات مشتریان در خصوص کالاهای یک فروشنده نیز یکی دیگر از راه ­ها جهت کسب اطمینان از ضمانت کالا و اصالت آن است. لازم به ذکر است هنگام خرید از علی بابا و دیگر سایت ها در انتخاب محصولات موردنظر خود، وقت و دقت کافی را صرف نمایید تا بتوانید خریدی مطمئن داشته و نگران مسائل محتمل نبوده و از خرید خود لذت ببرید.

تیم مجرب و متخصص ققنوس خرید، پس از دریافت لینک سفارش خرید شما، می ­توانند فرآیند خرید از ای بی، علی بابا، تائوبائو و... را برای شما کامل کرده و با یکی از روش­ های پرداخت ارزی آنلاین صورت حساب شما را پرداخت نماید؛ سپس کالای خریداری شده را به ایران و در آدرسی که به آن ها اعلام می ­کنید، تحویل دهند.

نکات مهم برای خرید از آمازون امارات

همان طور که گفته شد خرید از آمازون امارات و دیگر سایت های خارجی مانند خرید از علی بابا، ای بی و همچنین خرید از تائوبائو و آمازون از خدمات اصلی کارگزاری ققنوس خرید به حساب می آید. بنابراین برای خرید از آمازون امارات، چند نکته بسیار مهم وجود دارد که به خرید هرچه بهتر شما عزیزان کمک خواهند کرد و توصیه می کنیم این نکات را هنگام خرید از سایت آمازون امارات مورد توجه داشته باشید. در ادامه برخی از مهمترین نکات را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد:

اعتماد سازی

همانطور که می دانید، اعتماد سازی یکی از اصلی ترین نکات در خرید از سایت های آنلاین است. بنابراین، در هنگام خرید از آمازون امارات، بهتر است از فروشندگان مطمئن و با نظرات و رتبه بندی مثبت استفاده کنید.

هزینه های اضافی

حتماً در هنگام خرید از آمازون امارات، هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل و مالیات را در نظر بگیرید. در برخی موارد، با خرید محصولاتی با ارزش بیش از حداقل مبلغ کالای موردنظر می توانید هزینه حمل و نقل را کاهش دهید.

روش پرداخت

یکی از مزیت های خرید از آمازون امارات، قابلیت پرداخت آسان و متنوع است. این سایت از روش های پرداخت متنوعی از جمله کارت اعتباری، حواله بانکی و پرداخت درب منزل پشتیبانی می کند و این امر باعث سهولت در خرید از این سایت می شود.

بررسی کیفیت محصولات

سایت آمازون امارات انواع محصولات را از جمله لوازم الکترونیک، لوازم خانگی و پوشاک عرضه می کند. قبل از خرید، بهتر است از توضیحات محصول و نظرات کاربران استفاده کنید و به دنبال محصولات با کیفیت بگردید.

بررسی شرایط بازگشت

همواره بهتر است قبل از خرید از سایت آمازون امارات، شرایط بازگشت محصول را نیز بررسی کنید. در برخی موارد، ممکن است نیاز به بازگشت کالا باشد و در این صورت باید مطمئن باشید که شرایط بازگشت محصولات به سایت مورد نظر قابل قبول و مطابق با سیاست بازگشت سایت است.

تخفیف ها و پیشنهادات ویژه

معمولا تخفیف های ویژه برای خرید از سایت امازون امارات برای خریداران ارائه می شود. بنابراین تیم ققنوس خرید به شما توصیه می کند قبل از انجام خرید خود، تخفیف های موجود و پیشنهادات ویژه را بررسی کنید.

حریم خصوصی

در هنگام خرید از سایت آمازون امارات، باید مطمئن باشید که حریم خصوصی شما حفظ شده است و اطلاعات شخصی شما در امان است.

با رعایت این نکات، خرید از آمازون امارات می تواند یک تجربه موفق و بدون مشکل باشد. بهتر است در هنگام خرید از سایت آمازون امارات دقت و احتیاط لازم را به خرج دهید تا بتوانید از تمامی مزایای این سایت بهره مند شوید.

فرصت ها و مزایای خرید از علی بابا

خرید از علی بابا همچون خرید از دیگر سایت های خارجی اعم از خرید از ای بی، خرید از آمازون امارات و... از سرویس های ققنوس خرید می باشد. فروشگاه اینترنتی علی بابا از بزرگترین و محبوب ترین عرضه کنندگان در سطح جهان به شمار می آید و همچون خرید از تائوبائو این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کند که کالای مورد نظر را مستقیم از تولید کننده سفارش داده و خریداری کنند. توجه داشته باشید که خرید از علی بابا، از طریق ارتباطات بین اشخاص و شرکت‌ های خرید و فروش کالا صورت می گیرد. به یاد داشته باشید خرید از علی بابا همچون خرید از تائوبائو مزایای زیادی برای کاربران و مشتریان خود به همراه دارد. در ادامه برخی از مزایای خرید از علی بابا را بیان خواهیم کرد:

  • برخورداری از قیمت پایین و سود بالا نسبت به دیگر سایت های عمده فروش در سطح جهان

  • محصولات متنوع و کیفیت عالی

  • امکان طراحی محصولات شخصی در فروشگاه علی بابا

  • دسترسی آسان به انواع تامین کنندگان بر اساس نوع کالا، اعتبار، تعداد تراکنش ها و...

  • مدیریت عالی در بسته بندی و ارسال محصولات

  • امکان کنترل سفارشات، پیش از ارسال محصولات

نکات مهم جهت خرید از تائوبائو

در روند خرید از تائوبائو یا هر فروشگاه اینترنتی دیگری نظیر خرید از ای بی، خرید از آمازون امارات و همچنین خرید از علی بابا نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید رعایت کرد؛ همچنین دقت و توجه به آن ها می تواند تفاوت بسیار زیادی با زمانی که بدون دقت و توجه به این نکات مهم به خرید از تائوبائو می پردازید، داشته باشد. کارگزاری ققنوس خرید برای این که خرید از تائوبائو لذت بخش باشد؛ این نکات بسیار مهم را به شما همراهان و مشتریان عزیز آموزش می دهد. از جمله نکات کلیدی و مهم برای خرید از تائوبائو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بررسی فروشندگان: بهتر است به رتبه بندی فروشندگان و نظرات خریداران قبلی کالاهای مختلف توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.

  • بررسی توضیحات محصول: شما همراهان گرامی برای خرید از تائوبائو همانند خرید از آمازون امارات و دیگر سایت های خارجی باید توضیحات کالاهای مورد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید تا از احتمال ایجاد مشکلات تا حد امکان جلوگیری کرده باشید.

  • استفاده از خدمات کارگزاری های خرید: با استفاده از خدمات کارگزاری های خرید نظیر شرکت ققنوس خرید می توانید تحریم های به وجود آمده علیه ایران را دور بزنید و کالای مورد نیاز خود را بدون دردسر خریداری کنید.

  • استفاده از ابزار ترجمه: به دلیل این که سایت تائوبائو به طور کامل به زبان چینی است؛ بنابراین برای خرید از تائوبائو استفاده از ابزار ترجمه بسیار کارآمد می باشد.

  • درک مفهوم زمان ارسال و تحویل: هنگام ثبت سفارش خود به منظور خرید از تائوبائو باید دقت و توجه کامل داشته باشید؛ چرا که زمان ارسال کالا با زمان تحویل آن متفاوت می باشد و باید درک درستی از این دو مورد داشته باشید.

  • هزینه های حمل و نقل: پیشنهاد می کنیم برای هزینه ‌های نقل و انتقال بهتر است برنامه ریزی لازم داشته باشید و از کارشناسان ما در این زمینه در ققنوس خرید کمک بگیرید.

راهنمای کامل خرید از ای بی

خرید از ای بی، همانند خرید از دیگر فروشگاه‌ های اینترنتی نظیر خرید از آمازون امارات و خرید از علی بابا راحت می باشد؛ در واقع خرید از فروشگاه های آنلاین بین المللی نظیر خرید از آمازون امارات و خرید از تائوبائو و... عملاً برای هموطنان مستقر در ایران فقط به صورت واسطه ‌ای قابل انجام است؛ چون که در هنگام خرید از آمازون امارات و خرید از علی بابا و دیگر سایت ها، سیستم های فروش آنلاین از شیوه های پرداخت ایرانی و ارسال مستقیم به کشور ایران حمایت نمی‌کنند. بنابراین برای رد شدن از این موانع، شرکت ققنوس خرید امکان خرید راحت و بدون مشکل از بهترین سایت های خرید خارجی، مانند خرید از علی بابا و ای بی و غیره را برای کاربران ایرانی به وجود آورده است.

بنابراین همانند خرید از علی بابا و خرید از تائوبائو می توانید برای خرید از ای بی نیز با استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت ققنوس خرید، اقدام به خرید کنید. در ادامه نیز مراحل خرید از ای بی توسط شرکت ققنوس خرید را به طور کامل بررسی می کنیم:

پیدا کردن کالای مورد نظر

برای خرید از ای بی، پس از ورود به سایت باید ابتدا حساب کاربری بسازید، سپس به دنبال کالای مورد نظر خود توسط نوار سرچ یا ارسال یک درخواست قیمت باشید.

ارسال لینک کالای مورد نظر برای کارشناسان ققنوس خرید

بعد از پیدا کردن کالای مورد نظر، شما همراهان گرامی تنها کافیست لینک محصول مورد نظر خود را از سایت ای بی برای کارشناسان ما در ققنوس خرید ارسال کنید تا بقیه مراحل خرید از ای بی را بدون مشکل برای شما عزیزان انجام دهیم.

مذاکره با تامین کنندگان

وقتی که کالا و تأمین کننده مد نظر خود را پیدا کردید، بلافاصله قادر به خرید از ای بی یا مذاکره می باشید؛ پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که هنگام برقراری ارتباط و مذاکره با تامین کنندگان در مورد جزئیات و شرایط خرید، پیام مد نظر خود را با دقت بیان کنید تا معامله بدون خطایی انجام شود.

بررسی اعتبار فروشنده و اصل بودن کالا

بررسی کردن اعتبار فروشنده و اصل بودن کالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در فروشگاه ای بی فروشندگان بسیار زیادی فعالیت می کنند؛ ولی بعضی از آن ها از مدارک و گواهینامه ‌های خاصی برخوردارند که سبب شده از بقیه متمایز شوند.

پرداخت وجه به حساب تامین کننده

بعد از این که از خرید خود مطمئن شدید و جزئیات مورد بررسی قرار گرفت، نوبت به ثبت سفارش و پرداخت وجه به حساب تامین کننده می رسد.

دریافت کالا و نگهداری در انبار

در این مرحله از فرایند خرید از ای بی همانند سایت های دیگر مثل خرید از آمازون امارات و خرید از تائوبائو و ... ، نوبت به دریافت محصول خریداری می رسد؛ بنابراین اگر همانند خرید از علی بابا هنگام خرید از ای بی نیز در پی نقل و انتقال مطمئن هستید، پیشنهاد ما برای شما خدمات حمل و نقل دریایی، هوایی و پست اکسپرس شرکت ققنوس خرید می باشد.

ارسال بار به ایران

در این مرحله خرید از ای بی همانند خرید از آمازون امارات و خرید از تائوبائو، شرکت ققنوس خرید با استفاده از روش های حمل دریایی، هوایی و پست اکسپرس کالاهای خریداری شده شما را به ایران ارسال خواهد کرد.

ترخیص کالا از گمرک

کارگزاری ققنوس خرید برای خریداران کالا و مشتریان گرامی خود، تشریفات گمرکی و ترخیص کالاها را از گمرکات کشور در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می سازد که یكی از اصلی ترین و مهمترین مراحل خرید از ای بی و دیگر سایت های بین المللی مثل خرید از تائوبائو و خرید از آمازون امارات است .

تحویل کالا به مشتری

آخرین مرحله خرید از سایت های خارجی از جمله خرید از ای بی، تحویل کالا به مشتری می باشد که توسط کارگزاری ققنوس خرید صورت می گیرد و طبق درخواست مشتری در محل مورد نظر تحویل داده خواهد شد.

نکات مهم برای خرید از سایت آمازون

نحوه خرید از آمازون در کشور همانند دیگر سایت های خارجی نظیر خرید از تائوبائو، ای بی، آمازون امارات و همچنین خرید از علی بابا کمی دشوار تر از کشورهای دیگر است. به همین علت، امکان پرداخت ارزی با استفاده از شبکه ‌های مالی کشور هنگام خرید از آمازون امارات، خرید از ای بی و دیگر سایت های بین المللی غیر ممکن است و دریافت محصول خریداری شده از آمازون با استفاده از یک واسطه جهت حمل مرسوله و پرداخت از طریق شبکه ‌های مالی خارجی وجود دارد، باید یکسری نکت مهم را مورد توجه داشت که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • موقع ثبت سفارش، با توجه به موقعیت مکانی که دارید، باید به تاریخ تحویل مرسوله دقت کنید. اگر محل سکونت شما عزیزان در داخل ایران است، می‌ توانید ثبت سفارش خرید از سایت آمازون را به کارگزاری ققنوس خرید واگذار کنید، تا بدون مشکل خرید خود را نهایی و مرسوله خود را در داخل ایران تحویل بگیرد.

  • نکته مهم دیگری که موقع خرید از فروشگاه آمازون باید به آن توجه داشته باشید، خواندن نظرات دیگر خریداران در مورد محصول انتخابی خود است. با استفاده از این قسمت می ‌توانید از انتخاب خود مطمئن شوید.

  • همچنین به خاطر داشته باشید که شرایط بازگشت محصول را پیش از منصرف شدن از خرید خود، مطالعه کنید.

جمع بندی

آیا به دنبال خریدی آسان و مقرون به صرفه از سایت های خارجی همچون خرید از آمازون امارات، ای بی، تائوبائو یا خرید از علی بابا هستید؟ کارگزاری ققنوس خرید با بیش از ده سال سابقه فعالیت در این زمینه، همراه شما عزیزان خواهد بود تا هر آن چه که در این راه لازم دارید را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تنها کافی است محصول مورد نظر خود را در برای خرید از تائوبائو، آمازون یا خرید از ای بی انتخاب بفرمایید و خیلی راحت با ارسال لینک محصول برای کارشناسان ما، منتظر تماس آن ها جهت هماهنگی خرید و تامین محصول مورد نظر باشید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره نرخ ها و نحوه حمل کالا دارید، می توانید از طریق شماره 02148000110 یا وبسایت www.fnxshopping.com با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: