کد خبر: ۴۰۱۷۹۸
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
۱۲ کانونی که در پوشش مدرسه و مرکز آموزشی به تبلیغ فرقه خارجی ضاله بهائیت در بابل می‌پرداختند، پلمب شد.

پلمب ۱۲ کانون تبلیغ فرقه ضاله بهاییت در مازندران

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی دقیق سعی در تضعیف و براندازی نظام و ایجاد ناامیدی در جامعه دارند، گفت: ۱۲ کانونی که در پوشش مدرسه و مرکز آموزشی به تبلیغ فرقه خارجی ضاله بهائیت در بابل می‌پرداختند، پلمب شد.

او یکی از ابزار‌های دشمنان را برای ضربه زدن به نظام، بکارگیری فرقه ضاله بهائیت دانست و افزود: در این راستا در شهرستان بابل اقداماتی در پوشش دو مدرسه و چند مرکز آموزشی و ورزشی از طریق بکارگیری اساتید و مربیان بهایی انجام شده است.

حجت الاسلام اکبری گفت: مربیان بهایی از سه شهر کشور، اقدام به آموزش و تعلیم موارد مورد نظر خود در راستای فریب نوجوانان از جمله فرقه صهیونیستی ضاله بهاییت می‌کردند که در راستای مقابله با این فرقه ضاله، تاکنون دو فرد که از مربیان سرشناس بهایی در ایران هستند با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و با صدور قرار بازداشت به زندان معرفی شدند.

او افزود: در مراکز آموزشی مذکور، تعدادی کتاب، بروشور مرتبط با مجله صهیونیستی بهائیت کشف و ضبط شده است.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد، گفت: طبق قانون و آئین نامه زندان به محض بازداشت، افراد دستگیر شده با خانواده خود تماس تلفنی برقرار کرده و از سوی دادستانی بابل، دستورات لازم بابت رعایت حقوق زندانیان صادر شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: