April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۰۶۶
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
مراسم معارفه مدیران استانی جدید بانک صنعت و معدن استان های لرستان و کرمانشاه با حضور حسین عسکری عضو هیأت مدیره، عبدالرضا ولی الهی معاون ارزیابی طرح ها و اعتبارات و عباس خبازی سرپرست مدیریت امور راهبری شعب در محل سرپرستی این استان ها برگزار گردید.

مراسم معارفه مدیران استانی جدید بانك صنعت و معدن استان های لرستان و كرمانشاه برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این دو مراسم جداگانه از زحمات و تلاش‌های بهروز دارائی نژاد مدیریت پیشین استان لرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد و در ادامه آزاده یاراحمدی به عنوان مدیر جدید این استان لرستان معرفی گردید.


همچنین بهروز دارائی نژاد به عنوان مدیر استانی و رییس شعبه کرمانشاه معرفی و از زحمات فرشید رادور زنگنه مدیر پیشین این استان قدردانی شد.


حسین عسکری در این جلسات ضمن تشریح بخش‌هایی از گزارش هیات مدیره و سیاست‌ها و اهداف بانک در سال ۱۴۰۲ از جمله توسعه بانکداری دیجیتال و استفاده از ظرفیت تسهیلات تبصره ۱۸ به منظور جذب مشتریان موفق استان بر اصول حرفه‌ای گری و مشتری مداری در سازمان تاکید کرد.
عضو هیات مدیره این بانک از اهمیت توجه به مشتریان سخن گفت و عنوان داشت: اساس مفهوم وجودی بانک، وجود مشتری است؛ بنابراین غایت همه فعالیت‌های ما باید ایجاد احساس تعلق به بانک در مشتری و رضایت وی باشد.
وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مدیران استانی ارتباط مستمر و انتقال و بکارگیری تجارب مختلف است اگر مدیری در ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک در یک استان موفق عمل می‌کند لازم است همکاران از دانش و تجربه وی بهره ببرند و پیوسته در حال یادگیری و تلاش باشند.
عسکری با اشاره به ایجاد کافه دانش بانک صنعت و معدن ابراز امیدواری کرد با رویکرد مناسب و همفکری با کارشناسان و همکاران باتجربه در سطح شعب و ستاد بانک اقدامات موثری درخصوص انتقال تجربه و دانش به سایر همکاران در راستای ارتقا سطح دانش همکاران صورت پذیرد.
این مدیر ارشد بانکی بیان نمود: طبق روال گذشته توجه ویژه این بانک به استان‌های کمتر توسعه یافته است و تمرکز بر این است که در استان‌های کمتر توسعه یافته واحد‌های جدید ایجاد شده ضمن آنکه برای حفظ اشتغال و ایجاد ظرفیت‌ها و همچنین وصول مطالبات ارزی اقدامات موثری صورت گرفته است.
وی یادآور شد: زیرساخت‌های مناسبی در جهت استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی‌های صنعت بانکداری در این بانک برای ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان ایجاد شده و لازم است همکاران در شعب بر نحوه بکارگیری و بهره برداری از این امکانات اشراف کامل داشته باشند و از این ابزار‌ها در جهت جذب مشتریان جدید و خدمت رسانی بهتر به مشتریان قدیمی‌تر و افزایش سهم درآمد‌های کارمزدی بهره ببرند.
در خلال این مراسم عبدالرضا، ولی الهی هم ضمن تبریک انتصابات جدید و تشکر از زحمات این مدیران از افزایش سهمیه تسهیلات تبصره ۱۸ خبر داده و بر جذب مشتریان موفق استان تاکید کرد.
ولی الهی عنوان نمود: در راستای بهره گیری موثر از منابع بانک شرایط خاصی برای پرداخت ایجاد شده و نسبت به تفکیک خطوط کسب و کار (سرمایه در گردش، سرمایه ثابت، حد اعتباری) اقدام شده است.
عباس خبازی نیز گزارشی از فرآیند جابه جایی و تغییر و تحول مدیران در بانک صنعت و معدن ارائه کرده و اظهار داشت: تغییر و تحولات چه در حوزه گردش و انتقال نیرو‌ها و چه حوزه‌های دیگر مانند دمیدن روح تازه در سازمان بوده و امری ضروری می‌باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: این تغییر و تحول در سطح شعب موجب ارتقاء شعبه و نیز دستیابی به اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده در زمینه وصول مطالبات، افزایش سپرده ها، افزایش درآمد‌های کارمزدی نسبت به سایر درآمد‌ها و … گردد.
گفتنی است؛ در پایان این جلسات کارکنان شعب به بیان نظرات، مسایل و مشکلات مرتبط با فعالیت‌های خود پرداختند و مدیران ارشد بانک در محیطی صمیمانه به آن‌ها پاسخ گفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: