April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۰۶۸
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
سی و ششمین نشست کمیته ریسک بانک ملی ایران با موضوع بررسی ماتریس ریسک در این بانک با حضور دکتر صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره و خبرگان کمیته ریسک، برگزار شد.

سی و ششمین نشست کمیته ریسک بانک ملی ایران برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست که دکتر شاپور محمدی و دکتر شاهین شایان آرانی مشاوران مدیرعامل بانک نیز حضور داشتند سرفصل «ماتریس ریسک در بانک ملی ایران» با ارائه گزارشی از پژوهش‌های به عمل آمده، مورد بررسی خبرگان قرار گرفت.

دکتر عزیزنژاد در این نشست با تاکید بر کارشناسی دقیق ریسک‌های پیش روی بانک ملی ایران، بیان کرد: نتایج مطالعات این کمیته تقدیم هیات مدیره بانک می‌شود و این مطالعات قطعا در مسیر تصمیم گیری‌ها تاثیرگذار است.

وی با رضایت بخش خواندن روند برگزاری جلسات کمیته ریسک تاکید کرد: موضوعات مطرح شده در این کمیته کاملا کاربردی و هدف محور بوده و پیاده سازی پیشنهاد‌های آن موجب تقویت عملکرد بانک در بخش‌های مختلف می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: