April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۲۲
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران، انعقاد قرارداد ۷۹۱ دستگاه واگن و انجام پیش پرداخت آن را اقدام بسیار بزرگی ارزیابی کرد.

انعقاد قرارداد ۷۹۱ دستگاه واگن ۷۰ درصد ضریب جابجایی مسافر را تغییر می‌دهد

میثم مظفر با بیان اینکه انعقاد قرارداد ۷۹۱ دستگاه واگن و انجام پیش پرداخت آن اقدام بسیار بزرگی است و ۷۰ درصد ضریب جابجایی مسافر را تغییر می‌دهد، اظهار کرد: پرسش بنده این است که تحویل این واگن‌ها به چه شکل و در چه زمانی خواهد بود.

مظفر افزود: اگر هزار و ۵۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شود به شیب تأمین که در نظر گرفته بودیم، خواهیم رسید. اینکه خط تولید شروع به کار کند نیازمند پیگیری مداوم و بازدید است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه آمار‌ها متفاوت و متعدد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنوز وحدت نظر در مورد اتوبوس‌های فعال شهر تهران وجود ندارد و آمار‌های متعددی ارائه می‌شود که با هم مطابقت ندارند.

وی با اعلام اینکه پیش از این کتاب آمار منتشر می‌شد، اما امروز شاهد این موضوع نیستیم، گفت: آماری که شهردار تهران ارائه می‌دهد با آماری که پیش از این اعلام کرده متفاوت است؛ البته نیرو‌های رده پایین‌تر این آمار را به شهردار ارائه می‌دهند.

امانی با تأکید بر اینکه پشتوانه اصلی تحقق تعهدات شهردار اعتبارات است، یادآور شد: بودجه اورهال اساسی مترو هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان بوده که تا شهریورماه ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تجهیزات ثابت، میزان پرداختی صفر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اضافه کرد: در بحث مربوط به پایانه شرق اگر تزریق نقدینگی به همین شکل باشد، وعده افتتاح در بهمن ماه محقق نخواهد شد؛ چراکه تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: