April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۲۷
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به حجم زیاد متقاضیان در پرند و کمبود زمین پیگیر تامین زمین از طریق الحاقات تا چند ماه آینده هستیم.

پیگیر تامین اراضی برای پروژه های نهضت ملی مسکن در پرند هستیم

علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر جدید پرند حدود ۷۵هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که در حال حاضر اراضی برای ۳۵هزار نفر مشخص شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با توجه به آنکه حجم عمده‌ای از ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در پرند هستند و ما در شهر جدید پرند با مشکل کمبود اراضی روبرو هستیم بنابراین با توجه به ظرفیت و اراضی که وجود داشت برای ۳۵ هزار نفر تا به امروز عملیات اجرایی پروژه‌ها را آغاز کرده ایم.

او می‌گوید: در ابتدا باید اراضی در این بخش تعیین تکلیف شود و سپس به متقاضیان اعلام شود که اقدام به واریز آورده خود کنند.

جعفری بیان کرد: یکسری الحاقات جدید در شهرپرند وجود دارد همچنین تعدادی شهرک در اطراف تهران است که در حال برنامه ریزی برای تامین زمین در پرند هستیم و امیدوار هستیم تا چند ماه آینده مشکل زمین متقاضیان باقی مانده در پرند به زودی برطرف می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به حجم زیاد متقاضیان نهضت ملی مسکن در پرند و کمبود زمین پیگیری برای الحاقات و ایجاد ظرفیت‌های جدید در دستور کار است که امیدواریم به نتیجه برسد.

گفتنی است امروز یکی از متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند در فضای مجازی خود اعلام کرده بود که به علت کمبود زمین در پرند امکان واریز وجه برای آغاز عملیات اجرایی وجو ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: