April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

موسسه حقوقی کریمی و همکاران  که از سال 1342 و تحت عنوان دفتر حقوقی کریمی و همکاران در تهران آغاز به فعالیت نمود، هم‌اکنون این افتخار را دارد که بیش از 50 سال در راه احقاق حق و دفاع از حقوق موکلان گام برداشته و در زمینه‌های گوناگونی از جمله دعاوی بین المللی، حقوقی، کیفری، بین‌المللی، وکیل ارث در تهران، قرارداد بین المللی و... در ایران و نیز سایر کشورها، فعالیت‌های موفق متعددی داشته و اعتبار زیادی کسب نموده است؛ اعتباری که در طی سالیان گذشته و تنها با جلب اعتماد و اطمینان موکلان محقق و به سرمایه‌ی اصلی این مجموعه بدل گشته است.

مؤسسه حقوقی کریمی و همکاران، با سابقۀ درخشان و طولانی فعالیت در امور حقوقی، کیفری، تجاری و بین‌المللی و نیز همراهی وکلا و حقوقدانان متخصص، ارائه‌دهنده‌ی انواع متعددی از خدمات حقوقی به مراجعان و موکلان عزیز است و امکان فعالیت در زمینه‌های گوناگون حقوقی و مشارکت مؤثر در امور و پرونده‌های حقوقی اشخاص حقیقی و حقوقی  در بیش از ۲۵ کشور دنیا را دارد به همین دلیل یکی از بهترین موسسه حقوقی در تهران می باشند.  مؤسسه حقوقی کریمی در نتیجۀ بهره‌گیری از تخصص تیمی متشکل از حقوق‌دانان مجرب و ورزیده که از دو نسل وکلا و حقوق‌دانان پیشکسوت و نیز جوان‌تر تشکیل شده است، با تلفیقی از تجربه و روزآمدی، در زمینه‌های زیر اقدام به فعالیت و ارائه خدمات حقوقی می‌نماید:

  • داوری و روش‌های جایگزین حل و فصل اختلافات
  • بانکداری و سرمایه‌گذاری
  • حقوق تجارت
  • حقوق شرکت‌ها و ثبت شرکت با امکان ارائه خدماتی چون ارزیابی و معرفی شرکای بالقوه، تهیۀ طرح تجاری (Business Plan)، بررسی ریسک‌ها و...
  • حقوق کیفری
  • حقوق محیط زیست
  • سرمایه‌گذاری خارجی در کشورهای گوناگونی نظیر ایتالیا، سوئیس، آلمان، امارات متحده عربی، چین و...
  • حقوق بیمه
  • حقوق مالکیت فکری
  • حقوق کار و نیز اشتغال اتباع خارجی
  • اقامه دعوا و دفاع در محاکم
  • حقوق دریایی
  • حقوق نفت و گاز
  • مالیات

مبنای تشکیل و تأسیس و نیز تداوم فعالیت‌های مؤسسه حقوقی کریمی، اندیشه و تفکر برتری و اهمیت فراوان فعالیت تیمی و تخصص‌گرایی بوده است. و در همین راستاست که مؤسسه پیوسته و به شکلی گسترده، با وکلای متعدد و متخصص در ابعاد مختلف حقوقی همکاری داشته و از علم و مهارت آنان به خوبی بهره برده است تا بهترین نتایج را برای موکلان خود رقم زده و شایستگی خود در برابر اعتماد آنان را به اثبات رساند. 

مؤسسه حقوقی کریمی و همکاران؛ یکی از مؤسسات فعال در امور بین الملل و حقوقی 

مؤسسه حقوقی کریمی و همکاران با بیش از چهار دهه تجربه در امور حقوقی، از با سابقه ترین و معتبرترین مؤسسات حقوقی ایران به شمار می‌رود. این مؤسسه در ابتدا در قالب یک دفتر حقوقی و در سال 1342 فعالیت خود را  آغاز نمود و به مرور با گسترش حیطه فعالیت خود، تحت عنوان مؤسسه حقوقی کریمی و همکاران به ارائه انواع خدمات حقوقی و تأمین منافع و نیازهای موکلان خود پرداخت. این مؤسسه حقوقی در دهه های اخیر با بهره مندی از تیمی متشکل از وکلای مجرب و متخصص در انواع زمینه ها و امور حقوقی داخلی ، بین المللی و امور ارث با ایجاد ترکیبی کارآمد از حقوقدانان پیشکسوت و جوان و امکان همکاری و همفکری میان آنان، به یکی از موفق ترین و خوشنام ترین مؤسسات حقوقی ایران تبدیل گشته است. در حال حاضر مؤسسه حقوقی کریمی و همکاران یکی از مؤسسات حقوقی ایرانی می‌باشد که در فهرست مؤسسات حقوقی مجاز کانون وکلای دادگستری مرکز به ثبت رسیده و در زمینه وکالت بین المللی و انجام امور حقوقی بین المللی فعالیت دارد. به ویژه اینکه این مؤسسه با همکاری های گسترده با وکلا و مؤسسات حقوقی سایر کشورها از جمله ایتالیا، اسپانیا، روسیه، آلمان، ترکیه، بلژیک، سوییس، امارات متحده عربی، چین، کره جنوبی، عمان، عراق، ترکیه و دیگر کشورها، قادر به انجام انواع امور حقوقی بین المللی و ارائه هر گونه مشاوره حقوقی در خصوص امور و مسائل بین المللی می‌باشد. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و دریافت مشاوره حقوقی در امور داخلی، امور ارث و احصار وراثت، می‌توانید با مراجعه به بخش ارتباط با ما در وب سایت موسسه، با ما تماس حاصل نموده و در اسرع وقت از سوی وکلا و مشاوران حقوقی متخصص، مشاوره حقوقی تخصصی دریافت نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: