April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۲۰۹
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
تنها چهار روز دیگر برای شرکت در چهل‌ و سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ‌ملی ‌ایران مهلت دارید.

روزشمار چهل‌ و سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ‌ملی ‌ایران کلید خورد

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آخرین مهلت افتتاح یا افزایش موجودی حساب قرض‌الحسنه بانک ملی ایران برای شرکت در این دوره جشنواره تا پایان شهریورماه است و مشتریان گرامی می‌توانند از طریق اپلیکیشن بام و یا شعب بانک در سراسر کشور اقدام کنند.

۱۳۰۷ جایزه یک میلیارد ریالی، ۱۳۰۷ جایزه پانصد میلیون ریالی، ۱۳۰۷ جایزه صد و پنجاه میلیون ریالی، ۱۳۰۷ جایزه صد میلیون ریالی، ۱۳۰۷ جایزه پنجاه میلیون ریالی و میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی دیگر در انتظار برندگان این دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

حداقل موجودی شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران ۵۰۰ هزار ریال است که فعال بودن حساب و حفظ حداقل موجودی به مدت سه ماه در دوره قرعه‌کشی یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرایط لازم برای شرکت در آن و اعطای جوایز خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: