April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۲۲۹
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
0
مدیر ارشد خط ۱ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به تشریح اقدامات و فعالیت‌ها در طرح استقبال از مهر پرداخت.

تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از مهر در خط ۱ مترو تهران

کامران آزادی با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در ایستگاه‌های خط یک گفت: در بخش تأسیسات ایستگاه‌ها اقداماتی چون تأمین و ارتقا روشنایی‌ها، بازدید و تهیه چک‌لیست از تجهیزات و اماکن فنی، اورهال سیستم پیج و رادیو انجام شده است.
وی افزود: بررسی عملکرد پنل‌های نمایش‌دهنده موقعیت قطار (PIS) روی سکوها و برنامه‌ریزی جهت رفع نواقص موجود نیز در دست اقدام است.


مدیر ارشد خط یک مترو تهران در ادامه به فعالیت‌های بخش پشتیبانی در خصوص خرید اقلام برای اورهال پله‌برقی‌ها، اقلام مورد نیاز برای راه‌اندازی آب‌سردکن‌ها و سایر قطعات مورد نیاز اشاره و خاطرنشان کرد: در این ایام موارد دیگری چون شست‌وشو و نظافت کامل ناوگان مسافری، نصب سختی‌گیر آب برای جلوگیری از رسوب آب بر روی شیشه، اورهال خط و شستشوی پایانه فتح‌آباد جهت ارتقا کیفیت نظافت مکانیزه ناوگان نیز انجام شده است.


کامران آزادی در پایان با تأکید بر آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده جهت روان‌سازی جابه‌جایی مسافران گفت: در واحد امور ایستگاه‌ها نیز اقداماتی همچون جلوگیری از بساط گستری و اجرای طرح جمع‌آوری دست‌فروشان در ایستگاه‌ها و اجرای برنامه‌های نظافت شبانه و شست‌وشوی پله‌های سنگی، کف و لبه سکوها، صندلی انتظار مسافری و آراستگی بخش‌های مختلف ایستگاه نیز اجرا شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: