کد خبر: ۴۰۲۳۴۸
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
0
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: طرح استقبال از مهر در شرکت بهره‌برداری مترو تهران از یک ماه پیش آغاز شده است که استفاده حداکثری از توان مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در زمان‌های پرتردد، ارائه برنامه‌های ویژه فرهنگی و بهینه سازی فضای ایستگاهی از جمله اقدامات این طرح است.

آمادگی کامل مترو تهران برای سرویس‌دهی به مسافران در مهرماه

مسعود درستی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مهر تمام توان خود را برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان به کار خواهیم گرفت.
وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان و دانشجویان در مهرماه تصریح کرد: در این مدت تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی و دانش‌آموزی یا لباس فرم مدرسه به طور رایگان از مترو استفاده کنند.
درستی در ادامه به آماده‌سازی تأسیسات و تجهیزات ایستگاه‌ها از جمله پله‌برقی‌ها و آسانسورها اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که سرویس‌های پایدار و مناسبی را به شهروندان ارائه دهیم که به همین منظور از تمام توان نیروی انسانی خود در جهت خدمات‌رسانی بهتر استفاده خواهیم کرد.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها نیازمند واگن جدید هستیم به همین خاطر نمی‌توان در حال حاضر به‌صورت جدی سرفاصله حرکت قطارها را تغییر داد؛ اما تلاش می‌شود در ساعات پرتردد با اعزام قطارهای فوق‌العاده و کاهش موقتی سرفاصله حرکت قطارها، ازدحام مسافری در خطوط را کاهش دهیم.
وی در خصوص بررسی و رفع نقص‌های موجود در ابنیه ایستگاه‌های مترو گفت: در بعضی از ایستگاه‌ها مشکل آب‌ریزش وجود داشت که توسط واحد ابنیه بررسی و اقدامات لازم در خصوص گاتر بندی و جلوگیری از آب‌ریزش‌ها انجام شده است. همکاران ما چنانچه عیب و ایرادی در تجهیزات و سیستم‌ها مشاهده کنند بلافاصله از طریق سامانه اعلام خرابی به واحد متولی اطلاع می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رفع عیب انجام شود.


مسعود درستی به صدور آنی کارت بلیت دانش‌آموزی و دانشجویی نیز اشاره کرد و افزود: بلیت‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و دانش‌آموزان و دانشجویانی که در مراکز آموزشی شهر تهران مشغول به تحصیل هستند می‌توانند با پرداخت ۱۵۰ هزار تومان کارت بلیت با اعتبار ۳۰۰ هزار تومان دریافت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: