April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۳۶۶
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی این بانک، بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک تاکید کردند.

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان ضمن گفت و گوی تلفنی با مشتریان و کارکنان، بر اهمیت ارتباط با مشتریان تاکید کرد و گفت: در برنامه ارتباط بی واسطه مدیران و مشتریان، دغدغه‌ها و مشکلات از نزدیک لمس می‌شوند و ضرورت دارد که مدیران ارشد بانک در جریان امور بوده تا درنهایت نیاز‌های مشتریان مرتفع شوند.

وی با تاکید بر اینکه کسب حداکثری رضایت مشتریان باید اولویت همکاران و مدیران بانک باشد، اظهار کرد: ارتباط‌های بی واسطه هم موجب دلگرمی همکاران و هم راهی برای حل و فصل بهتر نیاز‌های مشتریان است.

عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ضمن قدردانی از زحمات همکاران در اداره کل روابط عمومی بانک گفت: باید از تلاش‌ها و زحمات همکارانمان در این اداره به ویژه در واحد کال سنتر برای پاسخگویی با صبر و متانت به مشتریان بسیار قدردانی کنم چرا که بدون مشاهده فعالیت همکاران در این بخش، نمی‌توان سختی کار آن‌ها را درک کرد.

همچنین حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی نیز با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی به مسائل و مشکلات کارکنان که به صورت تماس تلفنی مطرح شد، پاسخ داد.

وی تاکید کرد: به دلیل گستردگی بانک تا اقصی نقاط کشور، بسیاری از همکاران فرصت طرح مشکلات یا نظرات خود را نمی‌یابند، اما با ایجاد امکان تماس تلفنی میان مدیران ارشد بانک و کارکنان، بسیاری از همکاران در سایر شهر‌ها توانستند مشکلات و نظرات خود را درباره امور جاری بانک مطرح کنند.

معاون منابع انسانی بانک با تاکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه گرانسنگ بانک ملی ایران، نیروی انسانی آن است و مدیرعامل و هیات مدیره بانک اهتمام ویژه‌ای به حل مشکلات معیشتی و شغلی کارکنان دارند، افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی همکاران به طور دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد و با توجه به شرایط و اقتضائات قانونی نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.

کاظمی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی در تسهیل ارتباط مدیران ارشد بانک با بدنه کارکنان تاکید کرد: نقش روابط عمومی در تحکیم ارتباطات درون سازمانی و همچنین با مشتریان بسیار برجسته است و ایجاد چنین امکانی برای گفتگو با همکاران در تحکیم هر چه بیشتر این ارتباط‌ها تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است، از روز گذشته اعضای هیات مدیره بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و کارکنان بانک در اقصی نقاط کشور، طبق جدول زمانبندی انتشار یافته در واحد پاسخگویی روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی مشکلات و نظرات تماس گیرندگان هستند.

بدین ترتیب امروز علاوه بر حضور معاونین امور شعب و منابع انسانی، روسا و معاونین ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح‌ها و برنامه ریزی و نظارت اعتباری از ساعت ۸ تا ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و روسا و معاونین ادارات کل اطلاعات بانکی، شبکه و زیرساخت، مدیریت عملیات بانکی و توسعه سیستم‌ها نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح پاسخگوی مشتریان و همکاران بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: