کد خبر: ۴۰۲۵۴۷
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
مدیریت حریم خصوصی در فضای وب و صفحات آنلاین برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد.

امکان شخصی‌سازی صفحات تبلیغی در مرورگر کروم

گوگل کروم، یکی از پرکاربردترین مرورگر‌های وب، مدعی است که به افزایش ایمنی آنلاین و محافظت از حریم خصوصی شما در حین مرور آنلاین اختصاص داده شده است و با معرفی ویژگی‌های جدید در این مرورگر، اکنون کنترل بیشتری بر تبلیغ کنندگان که شما را هدف قرار می‌دهند، خواهید داشت.

این ویژگی‌ها به تدریج هم در رایانه‌ها و هم در دستگاه‌های Android در دسترس قرار گرفته و تجربه تبلیغاتی شخصی‌سازی شده‌ای را برای شما فراهم می‌کنند که به اولویت‌های شما احترام می‌گذارد.

در این جا یک راهنمای گام به گام برای کمک به مدیریت تنظیمات حریم خصوصی تبلیغات خود در Chrome و اطمینان از دریافت تبلیغات شخصی‌شده ارائه شده است؛ تجربه‌ای که با تمایلات شما مطابقت دارد.

۱. دسترسی به تنظیمات حریم خصوصی تبلیغات

قبل از این که بتوانید تنظیمات برگزیده تبلیغات خود را در Chrome تنظیم کنید، باید به تنظیمات حریم خصوصی تبلیغات خود دسترسی داشته باشید که به شکل زیر است:

Chrome را باز کنید:

در دستگاه خود، برنامه Chrome را پیدا کرده و باز کنید.

به تنظیمات بروید:

در گوشه سمت راست بالای رابط کروم، سه نقطه عمودی را مشاهده خواهید کرد. روی این نقاط کلیک کنید تا منو باز شود، سپس "تنظیمات" را انتخاب کنید

Privacy & Security:

در منوی تنظیمات، به پایین بروید و روی Privacy & Security ضربه بزنید. این گزینه به شما اجازه می‌دهد تا جنبه‌های مختلف حریم خصوصی آنلاین خود را کنترل کنید.

حریم خصوصی تبلیغات:

در بخش «حریم خصوصی و امنیت»، گزینه‌ای به نام «حریم خصوصی تبلیغات» را خواهید دید. برای دسترسی به تنظیمات حریم خصوصی تبلیغات خود، روی آن کلیک کنید.

۲. مدیریت ویژگی‌های تبلیغات

هنگامی که به تنظیمات حریم خصوصی تبلیغات خود دسترسی پیدا کردید، می‌توانید ویژگی‌های تبلیغاتی خاصی را با توجه به اولویت‌های خود مدیریت کنید که به شکل زیر است:

انتخاب یک ویژگی تبلیغاتی:

در بخش حریم خصوصی آگهی، لیستی از ویژگی‌های تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را روشن یا خاموش کنید. این ویژگی‌ها تعیین می‌کنند که Chrome چگونه اطلاعات مربوط به آگهی شما را مدیریت کند. با کلیک کردن روی آن، ویژگی تبلیغاتی را که می‌خواهید سفارشی کنید، انتخاب کنید.

۳. موضوعات تبلیغاتی را مدیریت کنید

Chrome تجربه تبلیغاتی شما را با یادداشت علایق شما بر اساس وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید و تعداد دفعات بازدید از آن‌ها شخصی‌سازی می‌کند. این قابلیت می‌تواند حداکثر سه موضوع را با وب‌سایت‌ها به اشتراک بگذارد تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات مرتبط را مشاهده می‌کنید. با این حال، می‌توانید موضوعاتی را که نمی‌خواهید به اشتراک بگذارید، مسدود کنید که به شکل زیر است:

مسدود کردن موضوعات:

برای جلوگیری از اشتراک‌گذاری برخی موضوعات تبلیغاتی با وب‌سایت‌ها، این مراحل را دنبال کنید:

Chrome را باز کنید:
در دستگاه خود، برنامه Chrome را اجرا کنید.
تنظیمات دسترس‌پذیری:
روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای Chrome ضربه بزنید تا منو باز شود، سپس «تنظیمات» را انتخاب کنید.
- به Ad Privacy بروید:
در منوی تنظیمات، به پایین بروید و روی "Privacy & Security" کلیک کنید.
-موضوعات آگهی را انتخاب کنید:
در بخش «حریم خصوصی و امنیت»، «حریم خصوصی آگهی» و «موضوعات آگهی» را پیدا خواهید کرد. برای مدیریت علایق تبلیغاتی خود روی «موضوعات آگهی» کلیک کنید.
مسدود کردن موضوعات:
در بخش «موضوعات شما»، فهرستی از موضوعات را بر اساس سابقه مرور اخیر خود خواهید دید. موضوعاتی را که می‌خواهید مسدود کنید، انتخاب کنید.
منبع: الیوم السابع

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: