April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۵۴۸
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
ساعت هوشمند Watch2 Pro شیائومی با تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل ۱ و سیستم‌ عامل Wear OS رونمایی شد.

اولین ساعت هوشمند شیائومی با سیستم عامل Wear OS

شیائومی از اولین ساعت هوشمند خودش با سیستم عامل Wear OS گوگل با نام Watch ۲ Pro رونمایی کرد.

شیائومی واچ ۲ پرو با اندازه ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود، شیشه مقاوم و استیل ضدزنگ دارد. این دستگاه با ۶ بند چرمی و پلاستیکی عرضه می‌شود و بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند می‌تواند بدون نیاز به موبایل ارتباط ۴G LTE داشته باشد؛ البته برای این ارتباط نیاز است که مدل مخصوص آن را خریداری کنید.

ساعت شیائومی Watch ۲ Pro از چیپست اسنپدراگون W۵ پلاس نسل ۱ و GPS با باند دوگانه بهره می‌برد. این دستگاه با Wear OS گوگل به شما اجازه می‌دهد تا علاوه بر دسترسی به اپ‌های خود این غول فناوری مثل گوگل مپس، یوتوب موزیک و گوگل اسیستنت به پلی استور دسترسی داشته باشید و بتوانید برنامه‌های دیگری مثل واتس‌اپ و اسپاتیفای را نصب کنید.

عمر باتری شیائومی واچ ۲ پرو حداکثر ۶۵ ساعت اعلام شده است. این ساعت بیش از ۵۰ حالت ورزشی دارد و می‌تواند فعالیت بدنی شما را ردیابی کند. با این دستگاه همچنین می‌توانید کنترل از راه دور دوربین را در دست بگیرید و به‌راحتی عکاسی کنید.

از ویژگی‌های سلامتی Watch ۲ Pro می‌توانیم به ضربان قلب، اکسیژن خون و تحلیل خواب اشاره کنیم. این محصول همچنین قادر به اندازه‌گیری ترکیبات ساختار بدن شماست.

ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ پرو در مدل معمولی بلوتوث با قیمت ۲۶۹ یورو و در مدل ۴G LTE با قیمت ۳۲۹ یورو روانه بازار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: