May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۶۴۷
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
خاندوزی با اشاره به ایستادن وزارت اقتصاد پای کار تحول در صنعت دانش بنیان گفت: این وزارتخانه همکاری و هم‌افزایی‌های لازم با سایر نهاد‌ها را در دستور کار خود دارد.

وزارت اقتصاد پای کار تحول در صنعت دانش بنیان ایستاده است

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در نخستین رویداد صنعت دانش بنیان گفت: به نظر من دگرگونی در اقتصاد کشور و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان نیازمند تمرکز مستمر بر کیفیت رشد اقتصادی است که یکی الزامات مهم کشور به شمار می‌رود.

وزیر اقتصاد به برخی از اقدامات مهم وزارت صمت در حوزه صنعت دانش بنیان اشاره کرد و گفت: افزایش سرمایه صندوق‌های پژوهش و فناوری و افزایش تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان از این دست اقدامات است.

خاندوزی گفت: خوشبختانه تاسیس شرکت‌های سهامی عام پروژه در بخش دانش بنیان در دستور کار قرار دارد چرا که ما از دانش بنیان‌ها حمایت می‌کنیم.

وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد و دارایی با تمام وجود پای کار تحول در صنعت دانش بنیان ایستاده است و همکاری و هم‌افزایی‌های لازم با سایر نهاد‌ها را در دستور کار خود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: