کد خبر: ۴۰۲۶۸۱
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
میزان انرژی برق تحویلی به صنایع فولادی در بازه مدیریت مصرف سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۲۴.۷۳ درصد افزایش یافت.

افزایش ۲۴.۷ درصدی میزان انرژی تحویلی به صنایع فولادی

بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در نیمه نخست سال جاری و نسبت به سال ۱۴۰۰ میزان انرژی برق تحویلی به صنایع فولادی ۱۶.۷ درصد افزایش داشته است.

همچنین در نیمه نخست سال جاری میزان انرژی برق تحویلی به این صنایع نسبت به سال گذشته نیز رشد ۱.۸ درصدی را به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش صنایع فولادی در نیمه نخست سال جاری ۲۲.۹ درصد در طرح‌های مدیریت و پاسخگویی بار با صنعت برق کشور همکاری داشتند که این میزان مشارکت ۱ درصد از مدت زمان مشابه در سال ۱۴۰۱ بیشتر بود.

علاوه بر این میزان رشد انرژی برق تحویلی به صنایع فولادی در فصل گرم سال جاری در مقایسه با بازه مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۲۴.۷ درصدی داشته است.

با استناد به این گزارش تمامی صنایع فلزی کشور در نیمه نخست سال جاری ۲۵.۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ و ۷.۵ درصد نسبت به سال گذشته انرژی برق بیشتری تحویل گرفتند.

همچنین میزان انرژی برق تحویلی به صنایع فلزی در بازه مدیریت مصرف بار سال جاری نیز نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۲۲.۵۵ درصدی و نسبت به بازه مشابه سال گذشته نیز افزایش ۸.۴۲ درصدی را به ثبت رساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: