April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۶۸۸
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
دبیر اولین جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» گفت: ما از طریق ارتباط با نمایندگان رسانه‌های مختلف می‌توانیم تحریم‌های رسانه‌ای را دور بزنیم.

ارتباط با نمایندگان رسانه‌های کشور‌های مختلف شرط دور زدن تحریم رسانه‌ای

مرضیه هاشمی، دبیر اولین جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» در پاسخ به این سوال که ما در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای جهان غرب علیه ایران باید چه کنیم؟ گفت: بیش از چهار دهه است، که مورد هجمه‌های رسانه‌ها قرار گرفتیم. ما باید فعال‌تر از قبل باشیم.

هاشمی ادامه داد: در قدم اول با دعوت از رسانه‌های همسو می‌توانیم ضد هژمونی غالب رسانه‌ها قدم برداریم. رسانه‌های غالب نه‌تن‌ها در جوانان ایرانی نفوذ می‌کنند، بلکه اذهان مردم سراسر دنیا را شست‌وشوی مغزی می‌دهند. ما باید صدای مظلوم در سراسر دنیا باشیم.

دبیر اولین جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» با بیان اینکه وقتی پرس تی‌وی تشکیل شد و طرفداران زیادی در کشور‌های اروپا و امریکا پیدا کرد، صدای ما را قطع کردند، افزود: ما باید برای عبور از تحریم راه‌های مختلفی پیدا کنیم. اصلی‌ترین راهکار همکاری کردن و گسترش روابط با افراد مختلف است.

وی در پاسخ به این سوال که علاوه‌بر تحریم رسانه‌ها با تحریم یا تهدید خبرنگاران هم روبه‌رو هستیم، این تحریم‌ها نشان‌دهنده چیست؟ گفت: تحریم یا تهدید رسانه‌ای برای جلوگیری از فعالیت افراد است. کار آن‌ها تحریم یا تهدید کردن است. ما نباید به این موضوعات اهمیت بدهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: