April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۹۰۰
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
استاندار همدان گفت: تدوین نقشه راه گردشگری همدان ضروری است و تا دو ماه آینده آماده می‌شود.

تدوین نقشه راه گردشگری همدان تا دو ماه آینده

علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه یکشنبه در همایش بزرگداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری گفت: اقتصاد همدان باید حول محور گردشگری باشد و این موضوع به نقشه راه و برنامه‌ریزی نیاز دارد.

اوبا اشاره به اینکه همدان همواره در طول فراز و نشیب تاریخ درخشیده است، گفت: این استان دارای ۱۹۰۰ اثر تاریخی و طبیعی است که این امر نشان دهنده ظرفیت‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی همدان است.

استاندار همدان گفت: در استان همدان ۹۰۰ روستا وجود دارد که بسیاری از آن‌ها قابلیت جذب گردشگر را دارد، بنابراین باید با کمک جوامع محلی این ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه غار علیصدر و هگمتانه دو بال گردشگری همدان هستند، گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، نماد تاریخ در دوره ماد‌ها و هخامنشیان است و در طول تاریخ همواره روی پا بوده است.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه گردشگری با رشد تکنولوزی همراه است، گفت: امروزه دنیا برای رونق گردشگری از تکنولوژی مدرن روز استفاده می‌کند.

معصوم علیزاده در ادامه به شعار امسال روز جهانی جهانگردی و هفته با عنوان گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز اشاره کرد و گفت: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌تواند در کنار معرفی آثار خود، سرمایه‌گذاری‌های سبز را هم داشته باشد و مسیر توسعه استان را رقم بزند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: