April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۹۶۱
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان با گلزنی در ورزشگاه آزادی، شصتمین گلش را در رقابت‌های باشگاهی خارجی به ثبت رساند.

نیمار در آزادی به گل شماره ۶۰ رسید

نیمار برزیلی شب گذشته با گلزنی برابر نساجی مازندران در دور دوم دیدار‌های گروه D لیگ قهرمانان آسیا شصتمین گل خودش را در رقابت‌های باشگاهی خارجی به ثبت رساند.

مهاجم الهلال همچنین به بن‌بست گلزنی‌اش از زمان جدایی از پاری‌سن ژرمن و پیوستن به تیم الهلال ریاض پایان داد. او به سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا نیاز داشت تا سرانجام پایش به گلزنی باز شود.

گل نیمار به نساجی شصتمین گل در صدوپانزدهمین بازی‌اش در سطح باشگاهی بین‌المللی بود. او بیشترین گلش را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده که ۴۳ گل است. نیمار در تورنمنت کوپا لیبرتادورس که معادل لیگ قهرمانان اروپا در قاره آمریکای جنوبی است ۱۴ گل زده است.

دو گل دیگر برای نیمار در سوپرلیگ آمریکای جنوبی و جام باشگاه‌های جهان به ثبت رسیدند. لیگ قهرمانان آسیا پنجمین رقابت باشگاهی خارجی است که نیمار در آن گل می‌زند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: