April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۰۰۳
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
0

بلفاروپلاستی بدون درد

یکی است سوالات رایج در حوزه زیبایی این است که بلفاروپلاستی چیست ؟ بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از روش‌های زیبایی است که با برداشتن اضافه‌ پوست و چربی از پلک‌های بالا و پایین، باعث جوانسازی و زیبایی پوست می‌شود. این عمل می‌تواند به حذف چین و چروک‌های پیری، رفع سنگینی پلک‌ها و بهبود دید در موارد شدید کمک کند. بسیاری از افراد که قصد دارند بلفاروپلاستی انجام دهند، نگران درد و عوارض احتمالی این عمل هستند. این سوال که آیا بلفاروپلاستی بدون درد ممکن است؟

دغدغه افرادی است که قصد انجام عمل پلک را دارند. در ادامه مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم.

آیا بلفاروپلاستی بدون درد ممکن است؟

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است و به طور طبیعی ممکن است در طول و بعد از عمل، درد و ناراحتی احساس شود. اما با رعایت نکات مهم قبل و بعد از عمل، می‌توان درد را به حداقل رساند. برخی از این نکات عبارتند از:

قبل از عمل، با پزشک خود مشورت کنید و هرگونه حساسیت یا بیماری خود را به او بگویید. همچنین لیست داروهای خود را به پزشک نشان دهید و در صورت لزوم آن‌ها را قطع کنید.

در روز عمل، لباس‌های راحت و گشاد بپوشید و هرگونه آرایش چشم یا صورت خود را پاک کنید.

در طول عمل، پزشک با استفاده از بی‌حسی موضعی یا کلی، قسمت‌های مورد نظر را بی‌حس می‌کند تا شما هیچ درد یا ناراحتی نداشته باشید.

بعد از عمل، پزشک داروهای ضد درد و ضد التهاب تجویز می‌کند که باید به دقت مصرف شوند. همچنین باید از استفاده از قطره چشم، عینک آفتابی، لنز و آرایش چشم خودداری کرد.

حتما بخوانید: علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی

برای کاهش خون‌ریزی و تورم، ماسک یخ چشم را به صورت منظم استفاده کنید. همچنین سعی کنید سر خود را بالاتر از سطح تخت خواب نگه دارید.

تا حد امکان از فعالیت‌های سنگین، خم شدن، جهیدن و فشار دادن به چشم‌ها خودداری کنید. همچنین از نور شدید خورشید و صفحه‌های دیجیتال فاصله بگیرید.

برای پیگیری وضعیت چشم‌های خود، به موعد‌های پزشکی خود بروید و هرگونه علامت نامطلوب را به پزشک خود اطلاع دهید.

با رعایت این نکات، می‌توانید بلفاروپلاستی بدون درد را تجربه کنید و از نتایج زیبای آن لذت ببرید.

بلفاروپلاستی بدون درد چگونه است؟

بلفاروپلاستی بدون درد را زمانی احساس می‌کنید که برای بلفاروپلاستی به یک پزشک با تجربه و متخصص مراجعه کنید. زیرا او بهترین برند بی حسی را برای بی حسی موضعی استفاده می‌کند که در حین عمل هیچ دردی احساس نکنید. تجویز داروهای بعد از عمل هم توسط دکتر در بدون درد بودن بلفاروپلاستی تاثیر دارد.

برای انجام جراحی بلفاروپلاستی بدون درد، لازم است قبل از عمل با پزشک مشورت کنید و شرایط سلامت خود را با او در میان بگذارید. همچنین لازم است پس از عمل، به نکات بهداشتی و مراقبت‌های لازم توجه کنید و از مصرف داروهای ضد التهاب و ضد قرمزی پیروی کنید. با رعایت این موارد، می‌توانید از نتایج مطلوب و دائمی جراحی بلفاروپلاستی بدون درد برخوردار شوید.

بلفاروپلاستی بدون درد برای چه افرادی مناسب است؟

عمل بلفاروپلاستی فقط جنبه زیبایی ندارد و برای افراد یکه افتادگی پلک در سن بالا دارند بهترین راه درمانی است. همچنین برای افرادی که که اطراف چشم آن‌ها را توده‌های چربی را فرا گرفته و طاهر نامناسبی در چهره آن‌ها ایجاد کرده است مناسب است. اما بلفاروپلاستی شرایطی را لازم دارد که عبارتند از:

سن متقاضی باید بالای 30 سال باشد.

متقاضی نباید سیگار و مشروب مصرف کند.

باید از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار باشد.

پلک‌ها نباید دچار هیچ گونه عفونت و بیماری باشند.

عمل بلفاروپلاستی تهاجمی

بلفاروپلاستی فقط در جهت زیبایی و جوانسازی صورت انجام نمی‌شود. در برخی موارد هم جنبه درمانی دارد. افرادی که دچار افتادگی پلک هستند در بینایی محدودیت دارند و دچار اختلال در بینایی می‌شوند که بهترین روش درمانی آن بلفاروپلاستی است.

در بلفاروپلاستی به روش تهاجمی دکتر در ابتدا با مارکت نواحی که قرار است برش بخورد را تعیین می‌کند و سپس با ابزار جراحی آن ناحیه را برش می‌دهد و سپس چربی‌های اضافی و پوست اضافی را از ناحیه پلک بر می‌دارد و سپس پلک را به قسمت زیر ابرو پیوند می‌زند. در این روش متقاضی احساس درد زیاد دارد و همین ترس باعث می‌شود که افراد در پی پیدا کردن بلفاروپلاستی بدون درد یا درمان افتادگی پلک بدون درد می‌گردند.

عمل بلفاروپلاستی غیرتهاجمی

باید خیلی خوشحال باشیم از اینکه در عصری زندگی می‌کنم که تمامی خدمات پزشکی و پیراپزشکی با بالاترین سطح کیفی ارائه می‌شود. در واقع دستگاه‌های جدید و به روز شده ای پدید آمده اند و به راحتی می‌توانند همه چیز را کنترل کنند. درمان غیرتهاجمی افتادگی پلک زمانی استفاده می‌شود که شما سعی در درمان افتادگی در مراحل اولیه دارید. زیرا اگر این افتادگی بیش از حد افزایش یابد، چاره ای جز درمان جراحی یا درمان تهاجمی ندارید. با کمک دستگاه‌های مدرن و تکنیک‌های خاص لیفت پلک و ابرو می‌توان تا حد زیادی افتادگی پلک را درمان کرد. در ادامه با انواع بلفاروپلاستی بدون درد و تهاجم آشنا خواهید شد.

بلفاروپلاستی بدون درد با فرکانس رادیویی

استفاده از امواج رادیویی برای بلفاروپلاستی بدون درد یکی از روش‌های نوین درمان افتادگی پلک است. یا کمک دستگاه‌های پیشرفته، امواج اولتراسوند به لایه اپیدرم پوست نفوذ می‌کند و سبب افزایش جریان خون، لیفت، جوانسازی و زیبایی پوست است. این روش بین 1 تا 2 ساعت زمان می‌برد و نتایج آن بعد از 5 روز مشخص می‌شود. از این روش نباید برای افتادگی پلک شدید استفاده کنید.

بلفاروپلاستی بدون درد با لیزر

بلفاروپلاستی بدون درد

بلفاروپلاستی با لیزر یک روش جدید درمانی برای افتادگی پلک‌ها است که می‌تواند بدون درد و دخالت جراحی انجام شود. این روش به کمک لیزر CO2 یا Er:YAG انجام می‌شود که با استفاده از انرژی لیزر، پوست پلک را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث تقویت و تنظیم مجدد بافت پوستی می‌شود. از مزایای این روش می‌توان به نداشتن درد و خونریزی، یافتن نتایج طبیعی و سریع اشاره کرد.

سخن پایانی

اگر افتادگی پلک دارید و زیبایی و سلامت شما را تحت تاثیر قرار داده است انجام عمل بلفاروپلاستی بهترین روش بدون بازگشت برای درمان نواقص اطراف چشم شما است که سبب جوانسازی پوست، درمان افتادگی پلک و درشت تر کردن و در نهایت جذابی چهره شما می‌شود. اما اگر از درد و عوارض آن واهمه دارید می‌توانید از روش‌های بلفاروپلاستی بدون درد که در این مطلب برای شما بیان کردیم استفاده کنید اما توجه داشته باشید که روش‌های فوق برای درمان‌های افتادگی شدید پلک جواب نمی‌دهند قبل از هر اقدامی بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

تگ ها: بلفاروپلاستی بدون درد/ بلفاروپلاستی/عمل بلفاروپلاستی

دیسکریپشن: آیا بلفاروپلاستی بدون درد ممکن است؟ دغدغه افرادی است که قصد انجام عمل پلک را دارند. در ادامه مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: