کد خبر: ۴۰۳۰۱۲
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت: سال گذشته ۷۰ هزار پروانه اماکن صنعتی و عشایری صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۴۰ درصد افزایش یافت.

۷۰ هزار پروانه اماکن صنعتی و عشایری صادر شد

حامد زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی در مراسم روز ملی دامپزشکی گفت: در ماده ۳۴ احکام برنامه هفتم تأکید شده است که هرگونه ارتباط مالی ناظران بهداشتی با کارفرمایان قطع شود و حقوق آن‌ها زیرنظر وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شود.

او با بیان اینکه امروزه ایمنی غذایی در کنار امنیت غذایی در برنامه هفتم تأکید شده است، افزود: با این وجود بسیاری از مشکلات دامپزشکان همچنان پابرجاست.

زارعی ادامه داد: ۸۰۰ بیماری مشترک انسان و دام وجود دارد که فعالیت در این حوزه نگرانی‌های سلامت برای دامپزشکان درست کرده است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی از صدور ۷۰ هزار پروانه اماکن صنعتی و نیمه صنعتی و عشایری در سال گذشته خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گقته او، صدور همه این مجوز‌ها و پروانه‌ها در سامانه یکپارچه درگاه مجوز‌ها انجام می‌شود.

زارعی گفت: مقایسه با پزشکان، تحصیلات و امکاناتی که برای این بخش داده می‌شود نیز بسیار اندک است؛ مثلا از حضور دامپزشکان در کلینیک‌های دامپزشکی ممانعت می‌شود و همچنین پرداخت‌های مالیاتی برای آن‌ها بیشتر است و نیز ارزش افزوده هم از حقوق دامپزشکان کسر می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: