کد خبر: ۴۰۳۰۷۶
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
فروردین گفت: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌خواهیم که علت بی‌انگیزگی بازیکنان تیم ملی والیبال را در گزارشی به ما اعلام کنند.

مجلس در جایگاهی نیست که بگوید چه کسی سرمربی تیم ملی باشد

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی  درباره عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: شواهد تیم ملی والیبال نشان می‌دهد تیم ملی آن انسجامی که باید داشته باشد را ندارد و دلیل آن را باید فدراسیون والیبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک جمع بندی و ارزیابی کنند و گزارش نهایی از اردو را به مجلس بدهند.

وی ادامه داد: اینکه بخواهیم به تفکیک رشته وارد مسائل تیم‌های مختلف شویم کار مجلس نیست لذا به عنوان نقش نظارتی که مجلس دارد از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهیم خواست که علت افت شدید و بی‌انگیزگی بازیکنان تیم ملی والیبال را در گزارشی به ما بدهند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: مجلس در جایگاهی نیست که بگوید چه کسی سرمربی تیم ملی باشد یا خیر، اما قطعا در سطح کلان وقتی با یک رویداد بین‌المللی مواجه هستیم که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود مردم انتظار دارند که از لحاظ تدارکات، پشتیبانی و آماده‌سازی برای تیم یا کاروانی که اعزام می‌شود شرایط مهیا باشد و اگر این شرایط فراهم شده، اما در نهایت خروجی مناسبی نداشته باید متولیان ورزش پاسخگو باشند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس اظهار کرد: ما با تغییر وزیر ورزش و جوانان روبرو بودیم و آماده‌سازی کاروان ورزش کشورمان در سال برگزاری مسابقات مناسب نیست و باید حداقل چهار تا هشت سال برای آن برنامه‌ریزی شده باشد.

فروردین گفت: عملکرد وزیر سابق ورزش و جوانان می‌تواند بر بخش اعظمی از مسائلی که دامن ورزش کشور را گرفته، تاثیرگذار باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: