April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۱۲۰
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
0
با وبسایت موپُن، مرجع ارائه انواع کد تخفیف از سایت‌های فروشگاهی و خدماتی بزرگ و مطرح مانند اسنپ، دیجی کالا، اسنپ فود، فیلیمو، اسنپ مارکت، اکالا و... آشنا شوید و خریدهای سودمندی را با استفادهاز اپلیکیشن موپُن تجربه کنید!

با گسترش کاربرد اینترنت و ایجاد بستر مناسب برای شروع فعالیت کسب و کارها به صورت آنلاین، بسیاری از کارهای روزانه به راحتی و به کمک گوشی تلفن همراه شما قابل انجام است. اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید و کارهای خود را به کمک آن‌ها پیش ببرید. از بین این همه اپلیکیشن مفید و کاربردی می‌خواهیم در این مقاله یکی از سودآورترین اپیکیشن‌های گوشی شما را به معرفی کنیم. با استفاده از این برنامه می‌توانید از تخفیف تمام فروشگاه‌ها و مجموعه‌هایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند آگاه شوید. آگاهی از کد تخفیف فروشگاه‌های مختلف مثل کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف دیجی کالا و... باعث می‌شود خریدی همراه با تخفیف و اقتصادی‌تر را تجربه کنید.

اپلیکیشن موپُن

خرید اینترنتی؛ روشی پرطرفدار

سال‌های زیادی است که بیشتر افراد به خرید اینترنتی روی آورده‌اند و ترجیح می‌دهند به دور از هیاهوی شهر از سایت‌های متنوع خرید خود را انجام دهند. یکی از مزایای خرید اینترنتی، تنوع بالا و زیاد محصولات است و باعث می‌شود شما کالای مورد نیازتان را به راحتی پیدا کنید، مدل‌های مختلف آن را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت مناسب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. این در حالی است که در خرید حضوری، ممکن است یک فروشگاه کالای مورد نظر شما را نداشته باشد و شما مجبور شوید محصولی را جایگزین کنید و یا به فروشگاه دیگری مراجعه کنید.

در کنار تنوع بالا، ارائه تخفیف‌های بی‌نظیر و جذاب نیز از دیگر امکاناتی است که سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در اختیار شما قرار داده‌اند.

ارائه تخفیف حین خرید!

از گذشته‌های دور تا به الان در نظر گرفتن تخفیف برای مشتری یکی از روش‌های کاربردی و موثر در جذب مشتری است و باعث افزایش میزان فروش یک مجموعه می‌شود. با گذشت زمان، همچنان فروشگاه‌ها از این شیوه سنتی اما کاربردی جهت افزایش میزان فروش خود استفاده می‌کنند. شیوه ارائه تخفیف در فروشگاه‌های آنلاین کد تخفیف است. استفاده از این کدهای تخفیف باعث می‌شود تا در نهایت هزینه کمتری بابت محصولاتی که سفارش داده‌اید بپردازید؛ در نتیجه خریدی اقتصادی را تجربه خواهید کرد.

خرید به همراه تخفیف با موپُن

گفتیم فروشگاه‌های اینترنتی به منظور افزایش رضایت مشتریان، تخفیف‌های متنوع و خلاقانه‌ای برای محصولاتشان در نظر می‌گیرند. سوال اینجاست چگونه می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از تمام شدن مهلت استفاده از این تخفیف‌ها، کد تخفیف آن‌ها را پیدا کنیم؟ جواب وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است.

موپُن مجموعه‌ای است که سال‌ها در حوزه جمع‌آوری و ارائه کد تخفیف فروشگاه‌های مختلفی مثل اسنپ اکسپرس ، دیجی کالا، اسنپ فود، افق کوروش و... فعالیت می‌کند. برای دسترسی به کد تخفیف فروشگاه‌های مختلف کافی است وارد اپلیکیشن یا وب‌سایت موپُن شوید. در قسمت جستجو می‌توانید نام فروشگاه یا برند مورد نظرتان را بنویسید تا در کسری از ثانیه تمام کدهای فعال این مجموعه به شما نشان داده شود.

ویژگی‌ها و نکات مثبت موپُن

می‌دانیم که موپُن در این راه تنها نیست و وب‌سایت‌های دیگری در همین حوزه فعالیت می‌کنند. برای رقابت در این راه، موپُن امکانات و خدمات زیادی را به کاربرانش ارائه کرده که در ادامه برخی از آن‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

داشتن اپلیکیشن در کنار وب‌سایت

برای دسترسی به کدهای تخفیف ارائه شده در بسیاری از مجموعه‌های مشابه موپُن، تنها راه دسترسی، وب‌سایت آن مجموعه است. این در حالی است که موپُن به منظور افزایش میزان رضایت مشتریان و برای دسترسی سریع و راحت کاربران به کدهای تخفیف، اپلیکیشن موپُن را نیز راه‌اندازی کرده است. به نوعی می‌توان گفت این اپلیکیشن یکی از سودآورترین اپلیکیشن‌های گوشی شماست. از طریق آن می‌توانید به کد تخفیف مراکز مختلف مثل کد تخفیف افق کوروش ، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف تپسی و هزاران فروشگاه و مجموعه دیگر دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن موپُن در بازار

تفکیک کدهای تخفیف

یکی از مزیت‌های موپُن نسبت به سایر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه دهنده کد تخفیف، تفکیک کردن روزانه تمام کدهای تخفیف است. به طور روزانه تیم موپُن تمام کدهای تخفیف را بررسی می‌کنند و در صورت اتمام مهلت آن، کد را به قسمت کدهای تخفیف منقضی شده منتقل می‌کنند. این کار باعث می‌شود کدهای تخفیف فعال و منقضی شده تفکیک شوند و کاربران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کد تخفیف مدنظر خود دسترسی داشته پیدا کنند.

دسته‌بندی متنوع موپُن

روش دیگری که می‌توانید از طریق آن به کد تخفیف فروشگاه مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، استفاده از دسته‌بندی‌های موپُن (www.mopon.ir) است. کدهای تخفیف موپُن در 11 دسته‌بندی شامل تاکسی اینترنتی، خدمات آنلاین، سفارش غذا، اپراتور تلفن همراه و اینترنت، مشاوره و آموزش و... قرار گرفته است. با انتخاب هر کدام از این دسته‌بندی‌های کلی، دسته‌بندی‌های جزئی‌تری نیز به شما نشان داده می‌شود تا به صورت دقیق‌تر کد تخفیف مورد نظرتان را پیدا کنید.

برای مثال با انتخاب گزینه فروشگاه اینترنتی از دسته‌بندی‌ها، حدود 30 زیرمجموعه شامل پت شاپ، آجیل و خشکبار، تجهیزات پزشکی و درمانی، ماهی و میگو، لوازم جانبی دیجیتال و... به شما نشان داده می‌شود. این نوع دسته‌بندی موپُن به کاربران کمک می‌کند تا خیلی سریع بتوانند به کد تخفیف مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

دسته‌بندی موپُن

ارائه کدهای تخفیف به صورت رایگان

شاید فکر کنید برای دسترسی به این کدهای تخفیف لازم است هزینه‌ای پرداخت کنید و یا باید به صورت ماهیانه حق اشتراک تهیه کنید؛ اما برای دریافت کد تخفیف از موپُن نیاز به پرداخت هزینه نیست. این مجموعه تمام کدهای تخفیف موجود را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. البته لازم است بگوییم موپُن از روز اول با همین شعار فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان با گذشت سالیان سال از فعالیت آن به شعار خود پابند است و برای ارائه کدهای تخفیف هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

فروشگاه‌های اینترنتی پرطرفدار

به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از خرید اینترنتی، روز به روز به تعداد فروشگاه‌هایی که فعالیت و کسب‌وکار خود را به صورت اینترنتی آغاز کرده‌اند افزوده می‌شود. تنوع و رقابت بین این مجموعه‌ها بسیار بالاست و برای قرار گرفتن در لیست فروشگاه‌های اینترتی پرطرفدار باید امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهید. کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده از دیگر نکاتی است که باعث ترغیب مشتریان به خرید و استفاده از یک مجموعه می‌شود. در ادامه قصد داریم برخی از فروشگاه‌های اینترنتی پرطرفدار را که توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند به شما معرفی کنیم.

اسنپ

اسنپ از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. در سال‌های اولیه، شما تنها می‌توانستید به صورت آنلاین برای سفرهای درون شهری خود درخواست خودرو دهید. این در حالی است که کمی قبل‌تر باید از شیوه‌های سنتی استفاده می‌کردید و با آژانس‌های تلفنی تماس می‌گرفتید. به مرور زمان و با توجه به استقبال مردم از مجموعه اسنپ، این شرکت به امکانات خود افزود و بعد از گذشت مدتی امکان درخواست موتور (پیک)، وانت و... نیز به این مجموعه اضافه شد.

برای درخواست خودرو از طریق اسنپ کافی است وارد اپلیکیشن اسنپ شوید، مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و گزینه درخواست خودرو را انتخاب کنید. درخواست شما برای نزدیک‌ترین سفیرهای اطرافتان فرستاده می‌شود. اسنپ سفری ایمن و مطمئن را برای شما به ارمغان می‌آورد و به دلیل پشتیبانی فوق‌العاده‌ای که دارد، با خیالی آسوده می‌توانید از این مجموعه برای سفرهای درون شهری خود استفاده کنید.

سایر خدمات اسنپ

شاید فکر کنید پیشرفت اسنپ با افزودن موتور و وانت به مجموعه خود متوقف شد اما این مجموعه به رشد و توسعه خود ادامه داد تا جایی که امروزه اسنپ فود به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اسنپ به اپلیکیشنی محبوب تبدیل شده است.

اسنپ فود به عنوان یکی از اولین مجموعه‌ها در حوزه سفارش آنلاین غذا فعالیت خود را تحت حمایت اسنپ آغاز کرد. امروزه شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید از نزدیک‌ترین رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، پروتئینی‌ها و... محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید. امکان خرید بلیت هواپیما، اتوبوس، قطار، مکان رزرو هتل، خرید دارو و ویزیت دکتر و... نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط اسنپ است که روز به روز باعث افزایش رضایت مشتریان این مجموعه و پیشرفت اسنپ شدند.

افق کوروش

حتما نام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را شنیده‌اید و شعبات مختلف آن را در سطح شهر دیده‌اید. افق کوروش یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای موفق در کشور است که سالانه به تعداد شعبات آن افزوده می‌شود. با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانید تمام مایحتاج روزانه خود را از این مجموعه خریداری کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت کسب‌وکارها به صورت آنلاین و مهم‌تر از همه با توجه به استقبال مردم از خرید اینترنتی، افق کوروش تصمیم به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی گرفت. فروشگاه اینترنتی افق کوروش با نام تجاری اکالا از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه شما با مراجعه به وب‌سایت اکالا می‌توانید تمام محصولات مورد نیاز خود را اعم از انواع مواد غذایی، کالاهای سوپرمارکتی، لوازم بهداشتی و... را به سبد خریدتان اضافه کنید.

دسته‌بندی محصولات و تنوع کالاهای موجود در اکالا باعث شده تا افراد زیادی به خرید از این مجموعه روی آورند.

تخفیف‌های اکالا

اکالا شهرهای زیادی را پوشش می‌دهد و روز به روز نیز به تعداد شهرهای تحت پوشش آن افزوده می‌شود. اکالا تخفیف‌های متنوعی برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. جشنواره‌های مختلف، کمپین‌های جذاب، قرعه‌کشی و... نمونه‌ای از این تخفیف‌ها هستند. برای استفاده از تخفیف‌های افق کوروش، می‌توانید به اپلیکیشن یا وب‌سایت موپُن مراجعه کنید.

در قسمت جستجو نام اکالا را سرچ کنید. به این ترتیب تمام کدهای تخفیف فعال این مجموعه به شما نشان داده می‌شود و شما با توجه به شرایط و محدودیت‌های هر کد می‌توانید مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

فیلم نت

شاید فکر کنید کدهای تخفیف موجود در اپلیکیشن موپُن، تنها به سوپرمارکت‌ها و خدمات تاکسی‌رانی (اسنپ و تپسی) اختصاص یافته است اما این فکر درست نیست. با توجه به این که امروزه فیلم‌ها و سریال‌های موجود در نمایش خانگی با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده، پلتفرم‌های مختلفی برای دسترسی قانونی به این فیلم‌ها و سریال‌ها راه‌اندازی شده‌ است.

فیلم نت یکی از پلتفرم‌هایی است که از طریق آن می‌توانید جدیدترین و به‌روزترین فیلم و سریال‌ها را مشاهده کنید. برای دسترسی به فیلم‌های جدید کافی است در فیلم نت اشتراک تهیه کنید. موپُن برای فیلم نت نیز کدهای تخفیف متنوعی ارائه کرده و شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف فیلم نت ، با پرداخت هزینه کمتر، اشتراک مورد نظرتان را خریداری کنید.

مزایای فیلم ‌نت

طبیعتا فیلم نت بدون رقیب نیست و پلتفرم‌های دیگری در زمینه ارائه فیلم و سریال‌ فعالیت می‌کنند. برخی از این پلتفرم‌ها برای برخی شرکت‌های اینترنتی، مصرف اینترنت نیم‌بها را در نظر گرفته است. یعنی اگر کاربران آن پلتفرم، از طریق یک شرکت اینترنتی خاص اقدام به دانلود فیلم و سریال کنند، اینترنت آن‌ها به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. این در حالی است که فیلم نت بدون در نظر گرفتن سرویس و شرکت اینترنتی شما، اینترنت شما به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

تعرفه مناسب و منصفانه از دیگر مواردی است که باعث جذب و استقبال کاربران از این پلتفرم شده است. فیلم نت به خودی خود قیمت‌های مناسبی برای اشتراک‌های خود در نظر گرفته که با استفاده از کدهای تخفیفی که ارائه کرده نیز، در نهایت خریدی بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهید داشت.

کامل بودن آرشیو فیلم و سریال‌ها و دسته‌بندی مناسب نیز از دیگر مواردی است که در رشد و پیشرفت این مجموعه نقش بسزایی داشته است.

گردونه؛ سرویس جدید موپُن

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، برای جذب مشتری و ایجاد هیجان بیشتر جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های مختلفی برگزار می‌کنند. شرکت در این قرعه‌کشی‌ها نیز همانند استفاده از کدهای تخفیف، تایم مشخصی دارد و بعد از اتمام مهلت آن، امکان شرکت در این قرعه‌کشی‌ها وجود ندارد.

موپُن با ایجاد وب‌سایت و اپلیکیشنی به نام گردونه مشکل شما را حل کرده است. گردونه اپلیکیشنی است که با مراجعه به آن می‌توانید از جدیدترین قرعه‌کشی‌های برندهای ایرانی باخبر شوید، از شرایط شرکت در آن آگاه شوید، مدت زمان اعتبار آن را مشاهده کنید و به طور کلی تمام شرایط شرکت در قرعه‌کشی را مطالعه نمایید. اپلیکیشن گردونه را نیز همانند اپلیکیشن موپُن می‌توانید به راحتی از بازار دانلود کنید.

جمع‌بندی

با توجه به این که تمام افراد ساعات زیادی از روز در حال کار کردن با تلفن همراه خود هستند، بنابراین بهتر است این فعالیت مفید باشد و به نوعی برای شما سودآور باشد. با دانلود اپلیکیشنی مثل موپُن از بازار، می‌توانید از جدیدترین کدهای تخفیف فروشگاه‌های مختلف باخبر شوید و قبل از اتمام مهلت آن، نسبت به خرید و استفاده از کد تخفیف مورد نظرتان اقدام کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: