کد خبر: ۴۰۳۱۹۵
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
سلام الزواوی درباره وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی و مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه سفیر فلسطین در ایران در واکنش به اتفاقات سرزمین‌های اشغالی

سلام الزواوی سفیر دولت فلسطین در تهران در خصوص وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی و مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه خانم الزواوی آمده است: «رهبری فلسطین به طور مکرر از به بن بست رسیدن افق‌های سیاسی و عدم دستیابی ملت فلسطین به حقوق مشروعه خود که همانا تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل فلسطینی است هشدار داده بود. همچنین نسبت به اقدامات خصمانه و تحریک آمیز نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی گوشزد کرده بود.»

سفیر فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه ملت مبارز فلسطین در حال حاضر از سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌نماید از امت عربی و اسلامی و جامعه بین المللی درخواست کرد که در این شرایط در کنار فلسطین باشند.

الزواوی تصریح کرد: منطقه هرگز صلح، امنیت و پایداری را بدون رسیدن ملت فلسطین به حقوق مشروعه خود از جمله تشکیل دولت مستقل به پایتختی قدس شریف نخواهد دید.

وی در پایان عامل وضعیت کنونی در سرزمین‌های اشغالی و عدم امنیت در منطقه را سیاست یک بام و دو هوای جامعه جهانی و همچنین سکوت نسبت به اقدامات مجرمانه و نژاد پرستانه نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: