April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۲۳۴
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
شرکت فرابورس ایران اطلاعیه پذیره نویسی اوراق مرابحه سه شرکت تولیدی که توسط بانک ملی ایران ضمانت شده اند را منتشر کرد.
بانک ملی پیشرو در تامین مالی شرکت‌های تولیدی از طریق ضمانت صکوک

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت فرابورس، اطلاعیه پذیره نویسی اوراق مرابحه سه شرکت سپید مطهر انتخاب، حایر پلاست و حایر تهران را منتشر کرده است. ضمانت اوراق مرابحه این سه شرکت توسط بانک ملی ایران انجام شده است.

گفتنی است توسعه خدمات تامین مالی و بازار سرمایه یکی از اهداف راهبردی بانک ملی ایران ذیل مضمون بانکداری جامع است تا از این طریق نقش خود را در بازار خدمات مالی و بانکی کشور بازی کند. 

یکی از ظرفیت‌های موجود در بازار سرمایه کشور برای تامین مالی مشتریان بانک، استفاده از ابزارهای نوین مالی نظیر انواع صکوک به عنوان ابزار بدهی شرکتی است. در این زمینه بانک با پذیرش رکن ضامن، فرآیند انتشار اوراق بدهی برای بنگاه‌های اقتصادی را تسهیل می کند تا بتواند به رونق تولید و تامین مالی بنگاه های تولیدی کمک کند.  

در این راستا بانک ملی ایران تلاش دارد تا با پذیرش رکن ضامن اوراق مشتریان،  نقش خود را در بازار ضمانت صکوک شرکتی بازیابی کند و زمینه توسعه خدمات بازار سرمایه را فراهم سازد.

پذیره‌نویسی اوراق مذکور در هفته جاری در حال انجام است و متقاضیان شرکت در پذیره نویسی این اوراق  می توانند فایل اطلاعیه فرابورس این سه شرکت را از طریق فایل های الحاقی  زیر  دریافت کنند.

فایل الحاقی شرکت سپید مطهر انتخاب 

فایل الحاقی شرکت حایر تهران 

فایل الحاقی شرکت حایرپلاست

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: