April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در راستای توسعه تعاملات بانک سینا با شرکت‌های کارگزاری صورت گرفت؛
کد خبر: ۴۰۳۲۳۵
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و شرکت کارگزاری بهگزین با هدف توسعه تعاملات امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و شرکت کارگزاری بهگزین

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل برای خلق ارزش‌افزوده بیش‌تر برای مشتریان و سهامداران طرفین انجام می‌شود.


فتحعلی با ابراز امیدواری از این‌که این تفاهم‌نامه سرآغازی در جهت توسعه فعالیت‌های بانک در زمینه تأمین مالی شرکت‌های کارگزاری باشد، گفت: بانک سینا آمادگی دارد شریک تجاری مطمئنی برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای شرکت کارگزاری بهگزین باشد.
وی در ادامه گفت: بانک سینا با طراحی و ارائه خدمات متنوع کنار اعطای تسهیلات مرتبط با بازار سرمایه، این امکان را دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالفعل در حوزه بانکداری در دیجیتال و پلتفرمی، در تأمین نیاز‌های بانکی شرکت کارگزاری بهگزین ایفای نقش کند.
محمدحسن هراتیان، مدیرعامل شرکت کارگزاری بهگزین نیز در این مراسم اظهار داشت: این کارگزاری به منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری، نیازمند همکاری و همیاری بانک سینا است و امیدواریم این تفاهم‌نامه در راستای تأمین مالی کارگزاری، مفید واقع شود.
هراتیان تصریح کرد: سعی ما بر این است از ظرفیت‌های بانک سینا در حوزه صدور انواع ضمانت‌نامه، گشایش اعتبارات اسنادی و مشارکت در زمینه تأمین مالی از طریق انتشار اوراق صکوک در بازار سرمایه بهره‌مند شویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: