April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
به همت ذوب آهن اصفهان با استفاده از مقاطع جدید نوردی صورت می گیرد
کد خبر: ۴۰۳۲۹۰
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
0
به همت ذوب آهن اصفهان راهکار‌های اصلاح الگوی مصرف سازه‌های فولادی با استفاده از مقاطع جدید نوردی بررسی می‌شود.

راهکار‌های اصلاح الگوی مصرف سازه‌های فولادی

بخش مهم ساخت و ساز، اسکلت ساختمان است که با استفاده از روش‌های گوناگون صورت می‌گیرد. برخی از روش‌ها زمان بر و برخی دیگر سریعتر است. یکی از اسکلت‌های ساختمان که سالهاست مورد استفاده قرار می‌گیرد، اسکلت تیرآهنی است. اما آنچه این اسکلت‌ها را متفاوت می‌کند، هزینه بر بودن آنهاست.

 

نبود اتصالات و سازه‌های مناسب، باعث ضایعات، زمان بر شدن ساخت و چالش‌های آن می‌شود، به همین دلیل لازم است روش‌هایی پیش بینی شود که چالش‌ها را به حداقل ممکن کاهش دهد.


برای تحقق این مهم کارشناسان، دست اندرکاران و تولیدکنندگان عرصه فولاد گرد هم می‌آیند تا دستاورد‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند. به همین دلیل همایش راهکار‌های اصلاح الگوی مصرف سازه‌های فولادی با استفاده از مقاطع جدید نوردی با همکاری شرکت ذوب آهن اصفهان، همزمان با سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران برگزار می‌شود.


این همایش از ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی حضرت امام رضا (ع) در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود. این همایش ساعت ۱۴ آغاز و ساعت ۱۷:۳۰ به سرانجام می‌رسد.


نکته مهم این است که همایش راهکار‌های اصلاح الگوی مصرف سازه‌های فولادی با استفاده از مقاطع جدید نوردی در کنگره مهندسی عمران برگزار می‌شود، کنگره‌ای که پرسابقه‌ترین رویداد جامع مهندسی عمران کشور است و مباحث مرتبط با ساخت و ساز به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: