April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۳۷۴
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد شش ماهه بانک با بیان این که توجه ویژه به ابعاد مختلف بازاریابی از عوامل مهم بهبود عملکرد بانک خواهد بود، گفت: با طراحی و تولید محصولات و ابزار‌های نوین و جدید باید به سمت بازاریابی هدفمند و هوشمند حرکت کنیم تا شاهد موفقیت‌های چشمگیر بانک باشیم.

توسعه ابزار‌ها و شیوه‌های جدید بازاریابی به بهبود عملکرد بانک کمک می‌کند

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد این بانک برگزار شد، پیرامون رشد و توسعه وضعیت بازاریابی در بانک اظهارداشت: ارتباط و تعامل با مشتریان و رسیدگی به امور بازاریابی در شعب باید در دستور کار مدیران برای جذب بیشتر منابع و بهبود وضعیت نقدینگی باشد.


وی ضمن تقدیر از همکاری و هم پوشانی مطلوب وموثر تمامی واحد‌ها که در پیشبرد اهداف بانک طی شش ماه نخست امسال نقش آفرینی کردند، با اشاره به محدودیت‌ها و مشکلات موجود، مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های بانک ملی ایران را تا پایان سال تبیین کرد.


نجارزاده در ادامه ضمن تاکید بر افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب در راستای نوآوری و خلاقیت برای دستیابی به اهداف عالیه بانک اظهار داشت: ترفیعات و انتصابات همکاران در بانک نیز براساس شاخصه‌ها و معیار‌های شایستگی و کارنامه عملکرد همکاران انجام می‌شود و بکار بردن این معیار‌ها در تمامی ارکان بانک لازم و ضروری است.


وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مهمترین دارایی و سرمایه بانک را نیروی انسانی آن دانست و افزود: جانشین پروری، شایسته سالاری و آموزش همکاران در سراسر کشور با اهمیت است چرا که این عزیزان در آینده نزدیک عهده دار مسئولیت‌های اجرایی مختلفی در بانک خواهند بود، از این رو باید بتوانند از پس مسئولیتی که پذیرفته اند به خوبی برآیند.


دکتر نجارزاده با بیان این که تلاش در مسیر رضایتمندی همکاران باید شتاب بیشتری بگیرد، افزود: موضوع بهبود وضعیت معیشت، رفاه و درمان همکاران پیش از هر موضوعی در بانک مهم است.


مدیرعامل بانک گسترش بانکداری جامع را در بانک ملی ایران لازم و ضروری دانست و یادآورشد: با توجه به شرایط رقابتی و حرکت شبکه بانکی در مسیر تخصصی شدن، بانک ملی ایران نیز باید به سرعت در حوزه بانکداری جامع بیش از پیش گام بردارد.
وی در ادامه به همفکری، همکاری، همگرایی و کمک‌ها و حمایت‌های همه همکاران در رشد و گسترش بانکداری جامع در بانک اشاره کرد و افزود: با سازوکاری مناسب و تامین زیرساخت‌های اساسی همانند تولید محصولات منحصربفرد در هر منطقه و استان، خدمات جدید، توسعه فناوری، تدوین فرآیند‌ها و روش‌های جدید، شناسایی و جذب نیرو‌های متخصص، تدوین دستورالمعل‌های مناسب و … زمینه موفقیت در بانکداری جامع باید فراهم شود.


دکتر نجارزاده در این همایش ایجاد تحول در حوزه فناوری و ارائه خدمات غیرحضوری را در بانک با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تمامی ارکان، اجزاء و شرکت‌های تابعه بانک در حوزه فناوری امسال برای موفقیت و کسب دستاورد‌های جدید در بانک باید با بسیج امکانات و تمام توان حرکت کنند.


وی در ادامه از برگزاری مجمع عمومی برای هریک از استان‌ها خبر داد و افزود: بانک برای رسیدن به تحول و کسب دستاورد‌های جدید نیاز به بازنگری در برخی حوزه‌ها و تدوین یک برنامه جامع و مدون ۵ ساله دارد.
وی با توصیف این مطلب که حیات بانک براساس ارائه خدمات بهینه و نوین به مشتریان است، خاطرنشان کرد: با رفتار حرفه ای، تکیه بر کار گروهی، خردجمعی و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده بنا داریم در شش ماه دوم سال سهم بیشتری از بازار را کسب کنیم.
در ادامه این همایش نیز کارگروهی با حضور اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد که در این کارگروه مدیران ارشد بانک به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور بانکی و صف و ستاد پرداختند و ضمن پاسخگویی به سوالات حاضران، راهکار‌های لازم را ارائه دادند.


در این کارگروه بر حضور بیشتر در بازار سرمایه، کاهش مطالبات، مدیریت و جذب منابع، افزایش سهم بازار، تقویت برنامه ریزی، حمایت گری، گسترش نظام پیشنهادات، وصول مطالبات، ارائه ابزار‌های تعهدی و لزوم داشتن محصولات برتر تاکید شد.


همچنین توسعه زیرساخت‌های فناوری، تفویض اختیار، رسیدگی به امور اتباع، کمک به توسعه نهضت ملی مسکن، شایسته سالاری، اهمیت به جریانات مالی، ساماندهی داده ها، رفع ناترازی، کمک به معیشت همکاران، اصلاح کسری کادر شعب، تقویت جانشین پروری، شفافیت در امور، تقویت بازاریابی و کمک به سوددهی بانک نیز از مهمترین محور‌های این کارگروه بود.

گفتنی است، در پایان این همایش از تمبر ویژه ۹۵ سالگی بانک رونمایی شد و رتبه‌های برتر ادارات امور شعب استان ها، شعب مستقل و شعب برتر درجه ۲ تا ۵ در عملکرد شش ماه امسال انتخاب و معرفی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: