April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۴۸۸
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش از حضور نمایندگان ۱۰ کشور در کیش برای نمایشگاه بین‌المللی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد.

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران با حضور ۱۰ کشور خارجی

در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور نکاتی مطرح شد و رحیم سرهنگی مدیر عامل مناطق آزاد کیش گفت: این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در حوزه فعالیت‌های مالی و فناوری است بالای ۲۰۰ شرکت در آن غرفه دارند. نهاد‌های مالی و پولی در این دوره حضور فعال دارند. سعی شد این دوره نمایشگاه صرفا معرفی نباشد و هم افزایی در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها و انتقال تجربیات هم در این دوره مد نظر قرار دارد.

او بیان کرد: هدف از نمایشگاه ارائه آخرین دستاورد‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است. ۷ منطقه آزاد وجود دارد که بسته‌های خود را ارائه خواهند کرد. مناطق آزاد طی چند ماه گذشته تجربه شرکت در نمایشگاه بین المللی را داشته اند. یکی از اهداف مهم ارتباط بین بخش‌های مالی و هم افزایی بین بخش‌های خصوصی است.

سرهنگی می‌گوید: ارتباط بین دولت و نخبگان عملی کمک خواهد کرد دولت در تصمیم گیری‌ها از جامعه نخبگان استفاده کند تا بتواند تصمیم بهتری را اتخاذ کند بیش از ۱۵۰ نشست و کارگاه طراحی شده است. از ۱۰ کشور هیات‌ها ثبت نام کردند که روسیه، آذربایجان، چین، ترکیه، سوئیس و.. هستند.

در ادامه جعفریان مدیر اطلاع رسانی معاون فناوری ریاست جمهوری گفت: در بحث اقتصاد دیجیتال فین تک‌ها بحث جدید است بحث تامین مالی جمعی هم مورد اقبال قرار گرفته است.

همچنین رئوفی سخنگوی بیمه مرکزی در نمایشگاه کیش گفت: ۱۴ شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه‌ها داریم. در یک سال گذشته ۱۱ تفاهم‌نامه با کشور‌های مختلف داشته ایم بیمه مرکزی آیین نامه ۹۷ را در دست بازنگری دارد.

امامی سخنگوی خصوصی سازی هم گفت: مسئله کلان کشور اکنون بحث مولدسازی است از زاویه مزایای مولد سازی خیلی جای کار وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: